SABNZB blijft verifieren

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
tonyt
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: July 30th, 2015, 4:13 am

SABNZB blijft verifieren

Post by tonyt »

Beste forumgebruikers, sinds gisterenavond blijft een file in de geschiedenis verifieren, waardoor de overige gedownloade bestanden niet worden geverifieerd/uitgepakt. Het lukt me niet om het bestand uit de lijst geschiedenis te wissen (het minnetje is niet te zien). Het bestand staat al urenlang op verifieren: 01/01. Iemand een oplossing? Ik gebruik een Macbook en ben niet heel technisch, dus hoe gemakkelijker de uitleg hoe beter ;-). Thanks alvast. Excuus als dit al eerder op het forum aan bod is geweest, ik kan echter geen antwoord vinden op dit issue.
User avatar
shypike
Administrator
Administrator
Posts: 19774
Joined: January 18th, 2008, 12:49 pm

Re: SABNZB blijft verifieren

Post by shypike »

Soms werkt het verificatie tool niet (gemaakt door andere ontwikkelaars).
De handigste methode is misschien om SABnzbd te stoppen, eventueel m.b.v. de Task Manager.
Dan opnieuw starten.
Mocht het dan opnieuw vastlopen, stop SABnzbd weer en verwijder de map van die download uit: ~/Downloads/incomplete
tonyt
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: July 30th, 2015, 4:13 am

Re: SABNZB blijft verifieren

Post by tonyt »

Bedankt voor je antwoord shypike. Helaas biedt dat niet de oplossing. De map download/incomplete heb ik al geleegd, maar dit bestand kan niet worden verwijderd. Wellicht een andere optie?
User avatar
shypike
Administrator
Administrator
Posts: 19774
Joined: January 18th, 2008, 12:49 pm

Re: SABNZB blijft verifieren

Post by shypike »

Welk bestand blijft dan staan?
tonyt
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: July 30th, 2015, 4:13 am

Re: SABNZB blijft verifieren

Post by tonyt »

Beste shypike, nogmaals dank. Inmiddels is het gelukt. Weet niet hoe, maar kan weer verder. Thanks!
Post Reply