API sleutel ontbreekt

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Singha
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: November 4th, 2014, 6:01 am

API sleutel ontbreekt

Post by Singha »

Hoi,

Ik krijg steeds meldingen dat de API sleutel ontbreekt. Vul de API sleutel van "alg. instellingen " in bij je hulpprogramma. Bij mij moet dit dan Chrome zijn.

Nu heb ik al diverse keren geprobeerd om deze API sleutel ergens in Chrome in te vullen, maar ik kan niet vinden waar precies.

Kun je deze melding negeren of moet je de API sleutel gebruiken en ergens invullen ?

Groet, Singha
User avatar
sander
Release Testers
Release Testers
Posts: 8831
Joined: January 22nd, 2008, 2:22 pm

Re: API sleutel ontbreekt

Post by sander »

Wat is de volledige melding?

Alleen externe applicaties hebben de API-sleutel nodig: browser-plugin voor SABnzbd, en programma's zoals Sickbeard en Couchpotato. Dus ... welke daarvan heb je geinstalleerd?
Singha
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: November 4th, 2014, 6:01 am

Re: API sleutel ontbreekt

Post by Singha »

Hoi Sander,

De volledige melding is een erg lange tekst...

[datum en tijd] WAARSCHUWING : API sleutel ontbreekt : Vul de API sleutel van Algemene Instellingen in bij je hulpprogramma : ::1>Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3) AppleWebKit 537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/38.0.2125.111 Safari/537.36

Deze melding verschijnt vrijwel direct als ik iets ga downloaden via Sabnzbd en blijft zichzelf steeds herhalen. Soms wel meer dan 20 meldingen met dezelfde tekst. Ik weet niet wat ik hier mee moet en of ik er wel iets mee moet doen...maar storend is het wel.

De applicaties die jij noemt ken ik niet en gebruik ik dus ook niet.

Ik hoop dat je me verder kunt helpen, want ik weet niet of dit kwaad kan.
Berdie
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: June 12th, 2011, 1:41 pm

Re: API sleutel ontbreekt

Post by Berdie »

Waarschijnlijk heb je een browser plugin aan staan. Ik had dezelfde meldingen. Nadat ik de plugin verwijderde, waren de meldingen weg.

Suc6
Bert
Post Reply