SABnzbd interface kwijt

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Robert1958
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: August 24th, 2014, 8:53 am

SABnzbd interface kwijt

Post by Robert1958 »

Sinds enige dagen werkt SABnzbd bij mij niet meer naar behoren.
Eerst kreeg ik bij opstarten een Error 500 en bleef de interface onzichtbaar.
SABnzbd werkte dan wel, maar het was het niet mogelijk om de voortgang goed te volgen en/of wijzigingen aan te brengen.

Sinds gisteren is de interface wel terug (d.w.z. af en toe krijg ik foutmelding en af en toe verschijnt de interface), maar ik kan uitsluitend de Plush-interface krijgen.
Ik ben gewend aan de Classic en wil deze ook graag terughebben, ik kan wel bij het menu om zaken te wijzigen maar als ik Classic kies en herstart krijg ik weer de genoemde error melding.

Dit gebeurt bij zowel Firefox als IE.Heb zojuist n.a.v. een andere post al de browser geschiedenis gewist, maar zonder resultaat.

Ik wil heel,heel, graag de SABnzbd die ik gewend ben terughebben...... Hopelijk kunnen jullie me helpen, waarvoor dank !
User avatar
shypike
Administrator
Administrator
Posts: 19774
Joined: January 18th, 2008, 12:49 pm

Re: SABnzbd interface kwijt

Post by shypike »

Probeer eens een herinstallatie.
(Verwijderen hoeft niet).
Robert1958
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: August 24th, 2014, 8:53 am

Re: SABnzbd interface kwijt

Post by Robert1958 »

Dank je voor deze tip, Shypike. Helaas, ik heb dat al verschillende malen geprobeerd, zelfs een eerdere versie, maar het blijft hetzelfde.
Ik gebruik SAB vanaf dat ik ben begonnen in 2010, en altijd met veel plezier. Ik heb (voorlopig) NNTP Grab geïnstalleerd, werkt goed maar helaas kan ik hiermee niet rechtstreeks naar mijn WD Mediaplayer uitpakken. Ik ga binnenkort nog eens SAB proberen, hoop dat het dan ineens weer werkt. Tenzij jij nog een andere tip hebt.
User avatar
shypike
Administrator
Administrator
Posts: 19774
Joined: January 18th, 2008, 12:49 pm

Re: SABnzbd interface kwijt

Post by shypike »

Loopt SABnzbd nog wel?
In dat geval dit adres ingeven:
http://localhost:8080/wizard
Aanpassen aan je eigen situatie.
Robert1958
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: August 24th, 2014, 8:53 am

Re: SABnzbd interface kwijt

Post by Robert1958 »

Ik had hem verwijderd. Nu opnieuw geïnstalleerd en link aangeklikt.
Snelstarthulp doorlopen, helaas zelfde resultaat: òf plush-interface òf foutmelding.
Hij gaat er helaas weer vanaf en voorlopig met NTTP (of rechtstreeks via Spotnet) verder.
Bedankt voor je hulp tot nu toe.
User avatar
sander
Release Testers
Release Testers
Posts: 8830
Joined: January 22nd, 2008, 2:22 pm

Re: SABnzbd interface kwijt

Post by sander »

zoek even op netstat in dit forum voor analysemethode ...
Post Reply