18 kb/s

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
ScatterBrainNL
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: August 1st, 2021, 3:43 pm

18 kb/s

Post by ScatterBrainNL »

Hallo allen,

Ik heb een tijdje niets meer gedownload en ik dacht, laat ik weer eens iets binnen halen. Nu heb ik sabznd geïnstalleerd en de server test gedaan en dit ging goed. Echter als ik iets download dan blijft de snelheid steken op 18 kb/s. Ik heb de settings nagelopen maar ik zie niets afwijkends. Ik heb als extra test alt.binz geïnstalleerd en hier verloopt het downloaden als een speer.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Alvast bedankt!

Groet
User avatar
sander
Release Testers
Release Testers
Posts: 8811
Joined: January 22nd, 2008, 2:22 pm

Re: 18 kb/s

Post by sander »

Eerste stap (standaardtekst, daarom in Engels)

In SABnzbd's upper right corner, click on the wrench symbol ("Status and interface options"), then click on first tab Status, and there click on "Test download" 1GB ...

... wat is het resultaat?
ScatterBrainNL
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: August 1st, 2021, 3:43 pm

Re: 18 kb/s

Post by ScatterBrainNL »

Die test had ik ook al gedaan en dat ging gewoon perfect. Het gaat pas fout als ik vanaf een website iets probeer te downloaden.
User avatar
sander
Release Testers
Release Testers
Posts: 8811
Joined: January 22nd, 2008, 2:22 pm

Re: 18 kb/s

Post by sander »

Dan is je setup goed.

18 kB/s kan wijzen op een download die niet meer beschikbaar is op je newsserver. Zie https://sabnzbd.org/wiki/faq#toc12 en de rest van de FAQ
ScatterBrainNL
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: August 1st, 2021, 3:43 pm

Re: 18 kb/s

Post by ScatterBrainNL »

Nee, in mijn eerste post gaf ik al aan dat het downloaden wel lukt met een ander programma dus de download is gewoon beschikbaar. Op zich werkt dat programma ook prima maar ik prefereer SABNZBD :)
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: 18 kb/s

Post by safihre »

Hoeveel newsservers heb je ingesteld?
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Post Reply