downloadprobleem

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
tomaulas
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: March 22nd, 2016, 12:10 pm

downloadprobleem

Post by tomaulas »

Hallo,ik heb een probleem dat ik nergens in het forum of ergens anders kan terugvinden.
Ik ben een nieuwe gebruiker ,maar had toch al een aantal dingen kunnen downloaden zonder probleem.
Ik gebruik windows 10 en versie 0.7.20 en er gebeurt het volgende,ik kies een nzb (film),die verschijnt mooi in de wachtrij.
Dan lijkt hij te beginnen downloaden,het gele streepje begint zelfs te lopen en te tellen tot het volledig is en dan verplaats de film zich naar geschiedenis met de mededeling mislukt.
Terwijl hij lijkt te laden blijft de snelheid op 0 staan en de tijd geeft heel hoge waarden zoals 500 u of meer.
Als ik de server test zegt hij goed verbonden.
En ik heb al verschillende films geprobeerd om te zien of het daar aan lag.
Als ik mijn internetverbruik bekijk blijkt er elke keer dat er niets verbruikt is.
Iemand een oplossing?
Groetjes
Tom
User avatar
sander
Release Testers
Release Testers
Posts: 8830
Joined: January 22nd, 2008, 2:22 pm

Re: downloadprobleem

Post by sander »

Geen oplossing, wel een antwoord: die post is niet (meer) beschikbaar op je newsserver. Waarschijnlijk verwijderd, of anders te oud.
tomaulas
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: March 22nd, 2016, 12:10 pm

Re: downloadprobleem

Post by tomaulas »

Hey bedankt Sander,
ik heb iets geprobeert dat er nog maar 3 u opstaat en het lijkt te werken,
maar van de 10 tal films die ik geprobeert van 1 jaar oud heb zou er dan geneen meer opstaan?
En al de vorige tot nu toe wel?
Ik gebruik spotnet om te zoeken ,kun je een betere aanraden( of meerdere)?
User avatar
sander
Release Testers
Release Testers
Posts: 8830
Joined: January 22nd, 2008, 2:22 pm

Re: downloadprobleem

Post by sander »

tomaulas wrote: maar van de 10 tal films die ik geprobeert van 1 jaar oud heb zou er dan geneen meer opstaan?
Correct. Google maar even "DMCA".

Voor de rest geen tips.
tomaulas
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: March 22nd, 2016, 12:10 pm

Re: downloadprobleem

Post by tomaulas »

Of ligt het dan aan de server?
Ik gebruik pureusenet.nl
Toen ik hem teste kon ik vlot deel 5 en 6 van een serie van een paar jaar oud downloaden en nu krijg ik met geen mogenlijkheis deel 7 en andere dingen te pakken.
Post Reply