PC afsluiten werkt niet meer

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Seriefreak
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: August 22nd, 2014, 2:41 pm

PC afsluiten werkt niet meer

Post by Seriefreak »

In de nieuwe sabnzbd kan ik niet meer aanvinken dat de pc afgesloten moet worden na voltooien van downloads. Het pulldownschermpje is weg voordat ik heb kunnen klikken op pc afsluiten. Dit is na de update van Spotnet.
Kan iemand dat aanpassen aub. want ik download vaak 's nachts en laat dan de pc afsluiten zodra het downloaden klaar is en anders blijft hij de hele nacht aan.
User avatar
shypike
Administrator
Administrator
Posts: 19774
Joined: January 18th, 2008, 12:49 pm

Re: PC afsluiten werkt niet meer

Post by shypike »

Wij kunnen geen ondersteuning leveren voor SABnzbd als onderdeel van spotnet.
Alleen voor de stand-alone versie.
Seriefreak
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: August 22nd, 2014, 2:41 pm

Re: PC afsluiten werkt niet meer

Post by Seriefreak »

Maar dat heeft verder toch niet zoveel met Spotnet te maken? De optie pc afsluiten bij lege wachtrij of zie ik dat verkeerd want dat kun je nu gewoon niet aanvinken want het is weg voordat je erop kan klikken?
Sorry maar ik zal het wel verkeerd begrijpen want ik weet ook niet wat sabnzbd verder voor website is, ik dacht altijd dat die bijhoudt wat spotnet doet. Ik snap het eerlijk gezegd niet zo goed ben ik bang.
User avatar
shypike
Administrator
Administrator
Posts: 19774
Joined: January 18th, 2008, 12:49 pm

Re: PC afsluiten werkt niet meer

Post by shypike »

Wij leveren het download programma SABnzbd.
Spotnet zoekt downloads en heeft SABnzbd geïntegreerd.
Prima, maar daardoor is de user interface normaal niet te zien.
Dat maakt support door ons in feite onmogelijk.
Zie de user interface van SABnzbd dan wel?
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5366
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: PC afsluiten werkt niet meer

Post by safihre »

@shypike De nieuwe SpotNet gebruikt niet meer sabnzbd op de achtergrond zoals eerst, maar is alleen nog maar een indexer vanuit waar je elk download programma kan gebruiken om te downloaden. Tenmiste, zo leek het voor mij.

Seriefreak: welke skin gebruik je voor sabnzbd? Neem aan dat je in instellingen van sabnzbd kan komen en de skin kan aanpassen?
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
F.Saucer
Newbie
Newbie
Posts: 36
Joined: July 13th, 2008, 11:37 am

Re: PC afsluiten werkt niet meer

Post by F.Saucer »

@Safihre/@Shypike Ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar spotnet heeft de meegeleverde sabnzbd versie onlangs gedowngrade van 1.0x naar versie 0.7.20 ivm gemelde "performanceproblemen"
Seriefreak
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: August 22nd, 2014, 2:41 pm

Re: PC afsluiten werkt niet meer

Post by Seriefreak »

safihre wrote:@shypike De nieuwe SpotNet gebruikt niet meer sabnzbd op de achtergrond zoals eerst, maar is alleen nog maar een indexer vanuit waar je elk download programma kan gebruiken om te downloaden. Tenmiste, zo leek het voor mij.

Seriefreak: welke skin gebruik je voor sabnzbd? Neem aan dat je in instellingen van sabnzbd kan komen en de skin kan aanpassen?
Ik gebruik voor zover ik weet gewoon sabnzb dat automatisch is gekomen met Spotnet maar wat je met skin bedoelt weet ik niet. Er staat van boven idd. een steeksleuteltje instellingen.
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5366
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: PC afsluiten werkt niet meer

Post by safihre »

Probeer het eens met een andere browser.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Seriefreak
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: August 22nd, 2014, 2:41 pm

Re: PC afsluiten werkt niet meer

Post by Seriefreak »

Ik heb google chrome even gedownload en daar werkt het wel bij. Bedankt voor de tip.
Post Reply