tijdslimiet overschreden

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
kees1956
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: October 31st, 2016, 4:39 am

tijdslimiet overschreden

Post by kees1956 »

Nooit problemen gehad met sabnzbd en nu merkte ik dat het downloaden niet werkte. Dus ik check de server, alles goed ingesteld maar als ik "test server" doe krijg ik bovengenoemde melding.
Geen idee wat dit is? Ik heb sabnzbd al opnieuw geinstalleerd maar dezelfde melding.

Ik draai Debian Jessie, 64bit
User avatar
sander
Release Testers
Release Testers
Posts: 8811
Joined: January 22nd, 2008, 2:22 pm

Re: tijdslimiet overschreden

Post by sander »

Dat is de Nederlandse vertaling van "Timed out". Dus SABnzbd kan de newsserver niet bereiken op de aangegeven poort.

Dus vertel eens:
- welke newsserver, welke poort, wel/niet SSL aangevinkt
- bij het Status-symbool (de steeksleutel), als je daarop klikt: staat daar een correct publiek IPv4-adres? Post de eerste twee getallen.



Code: Select all

po/main/nl.po-4868-msgid "Timed out: Try enabling SSL or connecting on a different port."
po/main/nl.po-4869-msgstr ""
po/main/nl.po:4870:"Tijdslimiet overschreden. Probeer met SSL aan of gebruik een andere poort."
po/main/nl.po-4871-
po/main/nl.po-4872-#: sabnzbd/utils/servertests.py:98
po/main/nl.po-4873-msgid "Timed out"
po/main/nl.po:4874:msgstr "Tijdslimiet overschreden"
po/main/nl.po-4875-
kees1956
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: October 31st, 2016, 4:39 am

Re: tijdslimiet overschreden

Post by kees1956 »

Om onverklaarbare reden werkt het nu wel? Ik ben in ieder geval blij met de uitleg dat de oorzaak dus is dat hij geen contact met de server kon maken, mocht het nog eens gebeuren kan ik me daarin verdiepen.
Voor nu dus bedankt!
Post Reply