Rename.with.this.par2

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Bigpapa
Newbie
Newbie
Posts: 23
Joined: December 4th, 2017, 3:15 pm

Re: Rename.with.this.par2

Post by Bigpapa »

Heren weet niet of ik me bij deze post mag aansluiten en tegelijk wat mag vragen, maar is dit ook geschikt voor windows om te renemen.
Ik heb er nog niet zoveel kaas van gegeten, maar waar kan ik de script vandaan halen, en waar moet ik dat exact in plaatsen.

Als dit niet is toegestaan wil ik zelf wel een topic openen hiervoor.
Alvast dank.

Engels is ook niet mijn sterkste punt.
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Provider Ziggo 400MBit- payserver Supernews- Desktop Windows 10.
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Rename.with.this.par2

Post by safihre »

Jazeker werkt ook voor Windows :)
Jr moet Python 2.7.14 van python.org installeren en tijdens de installatie aanvinken 'Add python to path'.
Daarna kun je je Scripts Folder (in sabnzbd Config) instellen op C:\Program Files\SABnzbd\scripts, of je kopieert het Deobfuscate.py script naar een andere map.
Nadat je dat gedaan hebt kun je bij Category instellen dat bijvoorbeeld voor de movies category altijd Deobfuscate.py gedraaid moet worden.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Bigpapa
Newbie
Newbie
Posts: 23
Joined: December 4th, 2017, 3:15 pm

Re: Rename.with.this.par2

Post by Bigpapa »

Beste @Safihre;

Het is allemaal gelukt zoals jij het heb uitgelegd, daar ben ik je zeer dankbaar voor.
Maar de Prioriteit en de nabewerking moeten die op standaard blijven staan?

Is het misschien uit te leggen wat de Python exact doet? De 3.6.3. versie is niet goed hiervoor neem ik aan.
Alvast bedankt.

Ik heb alvast een aflevering gedownload en daarbij bij de categorie van de download op movie gezet. Dan komt bij script te staan Deobfuscate.py script .
Helaas krijg ik dan de tekst "operable program or batch file."
Ik heb hem voor de 2e keer gedownload zonder de categorie op movie te zetten maar helaas hij wordt niet gerenemed.
Wat doe ik fout.
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Provider Ziggo 400MBit- payserver Supernews- Desktop Windows 10.
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Rename.with.this.par2

Post by safihre »

Ik denk dat je beste computer even opnieuw kan opstarten, dan wordt python waarschijnlijk herkend.
Dit (Python 2.7.14) zet de code van het nabewerking script om in daadwerkelijke acties.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Bigpapa
Newbie
Newbie
Posts: 23
Joined: December 4th, 2017, 3:15 pm

Re: Rename.with.this.par2

Post by Bigpapa »

@safihre; Mag ik je bedanken. werkt als een tierelier.
Helemaal top.
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Provider Ziggo 400MBit- payserver Supernews- Desktop Windows 10.
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Rename.with.this.par2

Post by safihre »

Mooi :)
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Post Reply