Beschadigd rar bestand

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
robvanr
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: December 25th, 2016, 5:02 am

Beschadigd rar bestand

Post by robvanr »

Goedemorgen. Ik krijg tegenwoordig bij 3 van de 10 downloads een melding 'mislukte download' en dan in rode letters 'beschadigd rar bestand'. Ga ik echter naar de betreffende map in de 'incomplete map' en ik pak de rar bestanden handmatig uit met winrar of 7-zip, dan gaat dat prima en is er helemaal niks beschadigd. Iemand dezelfde ervaring? En, beter nog, wellicht een oplossing? Betreft versie 1.1.1 onder W10 pro. Met sabnzb onder W7 nooit problemen gehad. M.v.g.
User avatar
sander
Release Testers
Release Testers
Posts: 8828
Joined: January 22nd, 2008, 2:22 pm

Re: Beschadigd rar bestand

Post by sander »

Hoi Rob,

Kan je zo'n NZB geven? Via PM of een link? Dan probeer ik het op mijn Linux systeem. Ik heb geen Windows, dus dat kan ik niet voor je testen.
robvanr
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: December 25th, 2016, 5:02 am

Re: Beschadigd rar bestand

Post by robvanr »

Dag Sander,

Ik haalde zojuist één van de nzb's op die vanochtend mis ging. Voor de zekerheid nog even door sabnzb gehaald en nu ging ie goed. Dat is ook net probleem, de fout is vrij willekeurig en lastig te reconstrueren. In een rij van 10 downloads gaan over het algemeen de eerste 3 of 4 goed en daarna gaan er 2 of 3 fout met een z.g. beschadigd rar bestand. Wat dus niet zo is, want daarna probleemloos handmatig uitgepakt in de incompleet folder. Gr. Rob
Post Reply