Mislukt.

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Bigpapa
Newbie
Newbie
Posts: 23
Joined: December 4th, 2017, 3:15 pm

Mislukt.

Post by Bigpapa »

Beste forum gebruikers.
Mijn ogen zijn te laat geopend, omdat ik altijd met een legale newsleecher zat te downloaden.
Aangezien mijn snelheid te wensen overliet, met 15Mb downloaden en een 400Mbit aanluiting.

Toen is voor de gein SABnzb uitgeprobeerd en mijn snelheid is perfect. 47Mb constant.
Als ik wat download gaat het prima, alleen zodra ik er een paar in de wachtrij zet, dan mislukken ze allemaal, en zie nergens de bestanden staan om ze eventueel met de hand uit te pakken. De mappen heb ik allemaal aangepast, dus die kloppen allemaal.
Is er iemand die dit herkend, en mij hiermee kan helpen. ;)
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Provider Ziggo 400MBit- payserver Supernews- Desktop Windows 10.
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Mislukt.

Post by safihre »

Kun je iets meer vertellen: welk besturingssysteem gebruik je?
Kun je logging op Debug zetten in Status and Interface settings scherm? Als zoiets weer gebeurd, kun je me dan via Show Logging (zelfde scherm) de logs sturen op [email protected]
Gebruik je sonarr/radarr/CouchPotato?
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Bigpapa
Newbie
Newbie
Posts: 23
Joined: December 4th, 2017, 3:15 pm

Re: Mislukt.

Post by Bigpapa »

@Safihre,

Sorry helemaal vergeten. Ik gebruik SABnzb op de desktop met windows 10.
SABnzb staat bij mij op Nederlands, wat bedoel je met logging op Debug zetten in Status and Interface settings scherm.
Sorry als ik ontwetend over komt, maar daar heb ik nog niet zoveel kaas van gegeten.

Gebruik je sonarr/radarr/CouchPotato? Heeft dit niet met Synology te maken??

Als zoiets weer gebeurd, kun je me dan via Show Logging (zelfde scherm) de logs sturen. Waar kan ik dit vinden, dan zal ik het zeker sturen.
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Provider Ziggo 400MBit- payserver Supernews- Desktop Windows 10.
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Mislukt.

Post by safihre »

In de interface, klik op het moersleutel icoontje bovenin.
In het venster dat dan opent, zet onderin in de dropdown het op Debug.
Als het dan weer fout gaat, klik dan in hetzelfde venster op Toon Log.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Bigpapa
Newbie
Newbie
Posts: 23
Joined: December 4th, 2017, 3:15 pm

Re: Mislukt.

Post by Bigpapa »

safihre wrote: December 4th, 2017, 6:07 pm In de interface, klik op het moersleutel icoontje bovenin.
In het venster dat dan opent, zet onderin in de dropdown het op Debug.
Als het dan weer fout gaat, klik dan in hetzelfde venster op Toon Log.
Oke top bedankt. Deze was me nog niet opgevallen.
Zodra ik weer diverse mislukte heb, stuur ik het naar je toe via mail.
Mag ik je bedanken voor de hulp tot zover. ;)
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Provider Ziggo 400MBit- payserver Supernews- Desktop Windows 10.
Post Reply