geschiedenis verwijderd na update

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
stranger
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: August 17th, 2015, 12:49 pm

geschiedenis verwijderd na update

Post by stranger »

Hallo
na het installeren van update 2.3.1 werd mijn volledige geschiedenis verwijderd. Ook de interface werd veranderd, maar die heb ik zelf hersteld naar de gewenste versie.
Hoe krijg ik wel mijn geschiedenis terug?
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: geschiedenis verwijderd na update

Post by safihre »

Dan heb je waarschijnlijk een update gedaan van een hele oude versie?
De interface hebben wij nooit gewijzigd, het klinkt meer alsof er iets mis is met je administratie directory.
Welk besturingssysteem gebruik je?
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
stranger
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: August 17th, 2015, 12:49 pm

Re: geschiedenis verwijderd na update

Post by stranger »

Ik heb de zaak rechtgetrokken door een nieuwaangemaakte history database te verwijderen in de folder "admin": oorspronkelijke geschiedenis staat weer terug.
Hoe kan ik mijn verwijderde servers terugvinden (ik heb vooral de wachtwoorden nodig) .

Ik gebruik Windows 7. Vorige versie was SABZNBN 2.3.0 .

Welke procedure gebruik ik best bij een volgende update?
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: geschiedenis verwijderd na update

Post by safihre »

Vreemd, het klinkt alsof misschien een virusscaner ons niet de toegang heeft gegeven tot de mappen waardoor deze breuk kwam.
Vanaf 2.3.0 zou namelijk gewoon goed moeten gaan als je een installatie doet via de installer.

Je hebt de admin map al gevonden, zit daar ergens nog een ander sabnzbd.ini bestand of sabnzbd.bak in? Daar zit een [servers] sectie in waar het misschien nog staat.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
stranger
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: August 17th, 2015, 12:49 pm

Re: geschiedenis verwijderd na update

Post by stranger »

cit "Je hebt de admin map al gevonden, zit daar ergens nog een ander sabnzbd.ini bestand of sabnzbd.bak in? "

Inderdaad, heb de meest recente ini en bak-bestanden verwijderd , en alles is weer zoals voorheen.
Bedankt voor uw reacties, we kunnen weer verder!
Post Reply