Instellingen steeds opnieuw

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Seriefreak
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: August 22nd, 2014, 2:41 pm

Instellingen steeds opnieuw

Post by Seriefreak »

Steeds weer als ik iets download wat versleuteld is gaat de download op pauze. Ik moet dan eerst weer in SABNZB naar instelling>opties>Actie wanneer versleuteld RAR-bestand wordt gedownload>Uit en dan opslaan.
Waarom blijft dat niet staan en moet ik dit steeds weer opnieuw doen als ik iets ga downloaden? Nu denk ik soms dat de downloads al klaar zijn maar dan staan ze allemaal gepauzeerd omdat ik eerst weer de instellingen had moeten veranderen en bij Actie wanneer versleuteld RAR-bestand wordt gedownload op UIT zetten.
Of is er een mogelijkheid om dit wel definitief in te stellen zodat downloads gewoon doorgaan?
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Instellingen steeds opnieuw

Post by safihre »

Blijkbaar gaat er iets mis bij het opslaan. Uiteraard hoort deze instelling niet terug te gaan naar Aan.
Nadat je Opslaan hebt geklikt, als je dan de pagina ververst, blijft de instelling dan wel goed staan?
Wat voor systeem gebruik je? Gebruik je SABnzbd 2.3.1?
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Seriefreak
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: August 22nd, 2014, 2:41 pm

Re: Instellingen steeds opnieuw

Post by Seriefreak »

Hallo Safihre. Bedankt voor je snelle reactie.
Als ik de pagina vernieuw dan staat het nog wel goed.
Het is SABnzb 2.3.0
Als ik spotnet afgesloten heb en die weer opnieuw start om te downloaden en ik open dan sabnzb weer dan moet ik eerst weer de instelling veranderen. Ik download met spotnet.
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Instellingen steeds opnieuw

Post by safihre »

Ah, in dat geval kan het zo zijn dat Spotnet je instellingenbestand overschijft.
Kan je daar iets van instellen in Spotnet?
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Seriefreak
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: August 22nd, 2014, 2:41 pm

Re: Instellingen steeds opnieuw

Post by Seriefreak »

Nee niet dat ik kan vinden. Ik download altijd, sinds ik begon met usenet, met spotnet en ik heb verder ook geen idee hoe ik het anders zou moeten doen. Ik ben al blij dat ik weet dat ik het met Spotnet kan. Ik ben niet zo bedreven in dat soort zaken.
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Instellingen steeds opnieuw

Post by safihre »

Ik weet jammer genoeg niet hoe Spotnet intern werkt, dus kan je niet zo snel helpen.
Als je ergens in de Spotnet mappen een sabnzbd.ini bestand kan vinden dan kun je mogelijk het daarin aanpassen.
Op de eerste pagina van de Config staat de locatie van het sabnzbd.ini bestand dat SABnzbd gebruikt.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Seriefreak
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: August 22nd, 2014, 2:41 pm

Re: Instellingen steeds opnieuw

Post by Seriefreak »

Ik zal eens zoeken in de mappen, bedankt.
Maar hoe downloaden jullie dan, dan kan toch niet via SABznb daar heb je toch een programma als spotnet voor nodig?
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Instellingen steeds opnieuw

Post by safihre »

Persoonlijk gebruik ik indexing websites zoals NZBfinder.ws en NZBGeek, in combinatie met Sonarr en Couchpotato die automatisch zoeken op de indexers naar de bestanden die ik wil.
Met die programma's kun je gewoon aangeven welke series en films je wilt hebben, de programma's zorgen dan automatisch voor de juiste downloads.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Seriefreak
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: August 22nd, 2014, 2:41 pm

Re: Instellingen steeds opnieuw

Post by Seriefreak »

Oh maar dat lijkt me voor mij te ingewikkeld. Maakt verder niet uit Spotnet werkt altijd goed om te downloaden, spots haal ik ergens anders.
Bedankt voor zover.
Post Reply