Gedownloade bestanden [Synology]

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
pollerita
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: August 14th, 2018, 12:52 am

Gedownloade bestanden [Synology]

Post by pollerita »

Misschien is het al behandeld geweest, maar vindt het niet terug.

Heb Sabznb met Spotweb geïnstalleerd op Syncology en alles loopt eindelijk perfect .
Maar de gedownloade serie vind ik niet terug met File station maar wel met winscp.
De mappen zijn allen voorzien van de nodige rechten.

Iemand een idee, bedankt op voorhand
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5339
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Gedownloade bestanden

Post by safihre »

Dat ligt eraan hoe je de rechten hebt ingesteld. Heeft de administrator user (degene met wie je inlogt op Syno) wel toegang tot de mappen? Dat moet je via File Station doen.

En zit het wel in een SharedFolder?
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
pollerita
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: August 14th, 2018, 12:52 am

Re: Gedownloade bestanden

Post by pollerita »

Ik ben alleen die inlog en heb de rechten ingesteld op alle mappen , dus dat zit al al goed.
Maar heb het gevoel dat dat Sabnzb die mappen (donwload met kleine d en hieronder, complete, en incomplete) zelf heeft aangemaakt.
Ik zie ze dus inderdaad niet met File Station maar wel met Winscp, en kan hier de rechten wel aanpassen.(heb ik ook gedaan)
Maar dan zie ik ze nog niet met Filestation of met ook niet met vcl player of welke dan ook.
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5339
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Gedownloade bestanden [Synology]

Post by safihre »

De rechten van FIleStation staan los van de rechten van WinSCP, dus misschien goed om even nieuwe map te kiezen via SABnzbd interface die je wel kan zien in FIleStation. Dan zou je daarna incomplete etc wel moeten kunnen zien.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
pollerita
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: August 14th, 2018, 12:52 am

Re: Gedownloade bestanden [Synology]

Post by pollerita »

Bedankt voor de oplossing, is in orde!
Niet ver genoeg nagedacht

Nog even een vraagje tussendoor,,,,

Waar vind je oudere series...... De collega's.....Het Pleintje.....Dallas....Dynasty

En vraagje twee

Welke heeft de voorkeur van jou op de Nas

CouchPotato
NZBMegaSearch
SickBeard
Sonar
NZBGet
of nog een andere.....
geosphere
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: August 24th, 2018, 10:56 am

Re: Gedownloade bestanden [Synology]

Post by geosphere »

Hallo,
Ik heb eveneens dit probleem, echter: ik heb een map Downloads (grote D, reeds bestaande) en SABNZB maakte downloads aan (kleine d). Zowel in een ftp client als filestation zie ik "Downloads", maar niet "downloads". Ook als ik in de SABNZB configuratie "Downloads/complete"probeer te selecteren als doel voor de completed downloads, krijg ik een foutmelding dat deze niet kan worden gemaakt.
Ik vrees dus ook dat het een probleem is van de rechten, maar kan helaas geen oplossing vinden.
Als iemand een idee heeft hoe de folder "downloads" te bereiken kan dit ook een oplossing zijn.

Thanks!
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5339
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Gedownloade bestanden [Synology]

Post by safihre »

Je moet via "Browse"/"Bladeren" proberen naar de map op je schijf te gaan vanuit SABnzbd.
Deze functie laat je ook direct zien welke mappen SAB wel/niet toegang tot heeft.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Post Reply