Download Par2

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Bigpapa
Newbie
Newbie
Posts: 23
Joined: December 4th, 2017, 3:15 pm

Download Par2

Post by Bigpapa »

Ik heb hier wat series die gedownload worden, maar constant geeft Sabnzb aan dat het mislukt is.
Dat is niet erg maar nu wil ik hem handmatig repareren maar krijg de repair Par2 niet gedownload.
Hoe kan ik die repairbestanden downloaden. Dus niet meer de rar bestanden maar Par2?
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Provider Ziggo 400MBit- payserver Supernews- Desktop Windows 10.
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Download Par2

Post by safihre »

Als sabnzbd hem niet kan reparen, gaat het je zelf ook niet lukken. Wij doen al alle slimme trucjes om toch te proberen het bestand te repareren (als je de laatste versie van sabnzbd gebruikt dan).
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Bigpapa
Newbie
Newbie
Posts: 23
Joined: December 4th, 2017, 3:15 pm

Re: Download Par2

Post by Bigpapa »

Beste @Safhire ik ben het niet helemaal met je eens.
Ik heb vaak zat dat Sab doorgeeft dat er een beschadigd rar bestand is en ik hem zelf nog kan maken.
Maar waar het mij omgaat dat ik graag zou willen zien dat hij de par2 bestanden ook download en pas verwijderd als hij helemaal compleet is.
Zo heb ik altijd nog de kans om zelf diverse dingen uit te proberen.
Het vinkje staat dan ook aan bij PAR2 bestanden binnen halen, maar de reperatie bestanden haalt hij dus niet binnen. Waar door ik door een film misloopt.
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Provider Ziggo 400MBit- payserver Supernews- Desktop Windows 10.
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Download Par2

Post by safihre »

Als je op 2.3.9 zit durf ik toch echt met zekerheid zeggen dat als de download gewoon par2 bevat in de originele NZB, Sabnzbd alles doet wat maar mogelijk is om een download te herstellen. Dat er daarna dus geen kans is het zelf nog te fixen.
Maargoed, in Config > Specials zit de optie enable_par_cleanup en als je die uitzet download hij alle par2. Maar gaan ook sommige slimmigheidjes uit die Sab normaal doet.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Post Reply