Automatisch op pauze na verwerking wachtrij?

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Kity
Newbie
Newbie
Posts: 4
Joined: January 7th, 2011, 3:20 pm

Automatisch op pauze na verwerking wachtrij?

Post by Kity »

Hallo,
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om sabnzbd automatisch op pauze te zetten na verwerking van de wachtrij.

Het probleem is namelijk dat ik via spotnet verschillende nzb's opsla die sabnzbd dan netjes in de wachtrij zet. Maar omdat sabnzbd bij mij 24/7 draait op een NAS is het probleem dat ik dan de kans niet krijg om in sabnzbd in te stellen in welke categorie de download gezet moet worden. Ik moet dan iedere keer voor ik nzb's opzoek met spotnet, eerst sabnzbd handmatig op pauze zetten zodat niet alles meteen binnen gehaald word en ik rustig de tijd heb om aan te geven naar welke categorie de download moet.
Ik bedoel daar zijn die categorieën toch voor neem ik aan? Om het allemaal wat overzichtelijk te houden.

Ik heb dus een standaard map waar alles in komt als ik geen categorie gekozen heb. Maar ik heb daarnaast categorieën ingesteld. Films gaan naar een map film, epub naar een map epub, enz.

Zit er dus een functie in sabnzbd om automaisch naar pauze te gaan na verwerking van de downloads of is daar een andere mogelijkheid voor om dat zo te regelen?

Graag jullie hulp!

Dank!!!!!
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5335
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Automatisch op pauze na verwerking wachtrij?

Post by safihre »

Dat is er helaas niet, maar je kan wel instellen dat NZB's standaard gepauzeerd zijn als ze de wachtrij in gaan.
Dat doe je in Config > Categories door status Pauze te kiezen voor prioriteit bij de Default categorie.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Kity
Newbie
Newbie
Posts: 4
Joined: January 7th, 2011, 3:20 pm

Re: Automatisch op pauze na verwerking wachtrij?

Post by Kity »

Ah geweldig deze tip! Dit lost mijn probleem in ieder geval grotendeels op.

Dank je wel!
Post Reply