2 Vraagjes.............

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
waletrd
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: March 17th, 2010, 1:18 pm

2 Vraagjes.............

Post by waletrd »

Wie o Wie

1. weet hoe ik het kan instellen dat ik ipv 1 email adres , 2 email adressen in kan geven in het config menu...  de  ; tussen de email adressen werkt niet

2. inloggen via het netwerk. moet gaan bv: 192.168.1.4:8081 , maar dit werkt niet...

Wie heeft de oplossingen ???

Grtz, Walter
User avatar
shypike
Administrator
Administrator
Posts: 19774
Joined: January 18th, 2008, 12:49 pm

Re: 2 Vraagjes.............

Post by shypike »

1.
Dit kan alleen met de email templates.
http://wiki.sabnzbd.org/email-templates
Stel een email template folder in met Config->Folders.
Copieer een template in de juiste taal van "c:\Program Files\SABnzbd\language" naar de template folder.
Maak zoveel kopieen als je geadresseerden hebt.
Zoek in ieder template de text $to op en vervang die door het email adres van de geadresseerde.
Verder kun je de opmaak van de email nog wat personaliseren.

Alternatief: als je Google mail hebt stel je gewoon een filter op SABnzbd berichten in
en laat Google de berichten doorsturen :)

2. Mag je dat wel van je Firewall?
waletrd
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: March 17th, 2010, 1:18 pm

Re: 2 Vraagjes.............

Post by waletrd »

ben er mee aan de slag gegaan, en het werkt....  de mail niet via de templates want dat hem ik op meerdere manieren
geprobeerd maar steeds kwam ie op hetzelfde email adres aan, wel met de email adres die ik had ingevoerd in de $to string
dus het is een forward geworden via gmail  :) (als het maar werkt eh.........)

en heb het voor elkaar gekregen dat het port 8080 werd, dus toen pakte ie hem wel.

nou ben ik ook bezig met het script van Bierdopje, maar dat werkte echt niet .. krijg veel errors..  weet iemand hoe je dit werkend
kan krijgen (autodownload)..
Post Reply