QNAP NAS met SABNZBD - files kwijt na downloaden

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
roosmarijn
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: February 3rd, 2012, 6:40 pm

QNAP NAS met SABNZBD - files kwijt na downloaden

Post by roosmarijn »

Hi guys,

Ik heb de FAQ en het forum doorzocht, maar kan mijn probleem nergens vinden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Ik ben een ervaren SABNZBD gebruiker, maar een groentje met mn nieuwe QNAP NAS server.
SABNZBD 0.6.14 is geinstalleerd op mn NAS schijf, werkt als een zonnetje... maar na het unpacken in de incomplete folder verschijnt alleen de bestandsnaamfolder in de complete folder lijst, het bestand zelf is pleite.

Ik heb mn complete computer en schijf doorzocht, maar waar is die file heen? Waarom mislukt het uitpakken? In SABNZBD 0.6.14 beheerpagina kan ik er geen opties voor vinden, ik snap er echt niks van.

Wie weet er raad? Lieve alsjeblieft? :-)
User avatar
shypike
Administrator
Administrator
Posts: 19774
Joined: January 18th, 2008, 12:49 pm

Re: QNAP NAS met SABNZBD - files kwijt na downloaden

Post by shypike »

Kijk even in de log file of daar vreemde meldingen in staan.
Status pagina.
User avatar
rascalli
Moderator
Moderator
Posts: 656
Joined: January 18th, 2008, 12:30 am
Location: Bossche bollen land

Re: QNAP NAS met SABNZBD - files kwijt na downloaden

Post by rascalli »

even kijken wat voor bestanden je hebt staan om automatich te deleten
Heb je bv ook sickbeard of couchpotato geinstalleerd ?
roosmarijn
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: February 3rd, 2012, 6:40 pm

Re: QNAP NAS met SABNZBD - files kwijt na downloaden

Post by roosmarijn »

In de log files is niets bijzonders te beleven.

De twee programma's die jij noemt, heb ik niet geinstalleerd op de QNAP, had dat gemoeten?
Ik heb wel: python, ajaxplorer en optware.

Het is toch raar dat alles als een zonnetje werkt en dan als het puntje bij het paaltje komt na het uitpakken de file verdwijnt.
User avatar
rascalli
Moderator
Moderator
Posts: 656
Joined: January 18th, 2008, 12:30 am
Location: Bossche bollen land

Re: QNAP NAS met SABNZBD - files kwijt na downloaden

Post by rascalli »

Nee dat had niet gemoeten , maar soms wil couchpotato wel eens alles deleten .. vandaar
Dat is inderdaad heel raar , als je niet uitpakt komt het dan wel in de complete folder (of in de category folder) te staan ?

Ik neem aan dat je geinstalleerd hebt via de QPKG van SL1000 ?

Is er geen error te viden ? bv password protected ofzo ?
roosmarijn
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: February 3rd, 2012, 6:40 pm

Re: QNAP NAS met SABNZBD - files kwijt na downloaden

Post by roosmarijn »

Ik gebruik inderdaad die van sl1000.
Er zijn geen errors in de log te zien, het programma is bijzonder tevreden over zn eigen prestaties. ;-)
Het enige dat raar zou kunnen zijn is deze: 2012-02-05 13:30:19,873::INFO::[misc:1171] Cannot remove folder /share/MD0_DATA/Download/sabnzbd/incomplete/filenaam.720p.HDTV.X264-DIMENSION/__ADMIN__

In de complete folder verschijnt na downloaden de file-folder, maar de inhoud is foetsie.

** Update: Voor iedereen die hier ook nog eens komt op zoek naar een oplossing: Ik bleek via finder ingelogd als gast en kon daardoor de bestanden niet zien op de NAS. Toen ik inlogde als Admin, waren ze WEL zichtbaar.

Bedankt voor het meedenken en de suggesties!
Post Reply