vastlopen download snelheid en systeem door sabnzbd en python 2.7.12

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
djcaab
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: September 25th, 2017, 4:00 pm

vastlopen download snelheid en systeem door sabnzbd en python 2.7.12

Post by djcaab »

Ik heb een probleem met de sabnzbd voor de QNAP. de downloader stop met de normale snelheid valt terug naar een snelheid van een paar kb/sec
de sabnzbd versie 2.3.0 [ba7d906] zegt dat ie python 2.7.13 gebruikt maar ik heb 2.7.12 geïnstalleerd en er is nog geen andere versie mogelijk.
ook loopt mijn gehele nas vast en is via het netwerk sinds de update van sabnzbd. ik kan er soms niet meer op via de management pagina en de donloadsnelheid is zo traag as het maar kan. terwijl er mijn systeem geen probleem zou moeten hebben volgens de resource monitor. als ik sabnzb en python stop zet gaan de problemen weg maar zo kan ik niet downloaden weet iemand een oplossing
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5335
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: vastlopen download snelheid en systeem door sabnzbd en python 2.7.12

Post by safihre »

Op de QNAP draaien meerdere Python versies.
Krijg je ook andere foutmeldingen bij het opstarten van SABnzbd? Bijvoorbeeld het ontbreken van SAByenc?

Staat Direct Unpack aan? Probeer dat eens uit te schakelen in Config>Switches. Maar als je een melding kreeg dat SABYenc ontbreekt, dan is dat waarschijnlijk de oorzaak.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Post Reply