Het gebeurt wel eens dat het 2 of 3 × gerepareerd moet worden.
Sabnzb doet dit niet. Hij probeert het 1 keer en dan gaat het naar verweesde downloads.
Dan kan je hem handmatig weer terugzetten. Is er niet een mogelijkheid dat hij dit automatisch doet.
Als ik het handmatig uitpakt gaat het ook een stuk sneller? Waar kan dat aan liggen dat dit niet zo snel gaat?
Dit krijg ik steeds vaker te zien.
Traceback (most recent call last):
File "cherrypy\_cprequest.pyo", line 670, in respond
File "cherrypy\lib\encoding.pyo", line 220, in __call__
File "cherrypy\_cpdispatch.pyo", line 60, in __call__
File "sabnzbd\interface.pyo", line 449, in tapi
File "sabnzbd\api.pyo", line 112, in api_handler
File "sabnzbd\api.pyo", line 171, in _api_queue
File "sabnzbd\api.pyo", line 273, in _api_queue_default
File "sabnzbd\api.pyo", line 1291, in build_queue
File "sabnzbd\api.pyo", line 1683, in build_queue_header
File "sabnzbd\nzbqueue.pyo", line 857, in queue_info
File "sabnzbd\nzbstuff.pyo", line 1767, in gather_info
File "sabnzbd\directunpacker.pyo", line 421, in get_formatted_stats
KeyError: None
Repareren
Re: Repareren
Dat is duidelijk een bug.
Heb je een voorbeeld NZB waarbij het mis gaat?
Graag emailen naar [email protected] o.v.v. de URL van dit bericht.
Heb je een voorbeeld NZB waarbij het mis gaat?
Graag emailen naar [email protected] o.v.v. de URL van dit bericht.
Re: Repareren
Heb je SABnzbd wel ge-update naar 2.3.2? Volgens mij heb ik deze bug een hele tijd geleden gefixt.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Re: Repareren
Deze versie heb ik erop staan 2.3.2 [1cac579]
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Provider Ziggo 400MBit- payserver Supernews- Desktop Windows 10.
Provider Ziggo 400MBit- payserver Supernews- Desktop Windows 10.
Re: Repareren
Zou je dan inderdaad het volgende kunnen doen:
Zet logging op +Debug in Status and Interface settings venster (moersleutel icoon rechtsboven) en dan meteen nadat deze fouten komen, klik in dat zelfde venster op Show Logging (of Toon logs, in Nederlands).
Stuur dat, samen met de NZB, naar [email protected]
Zet logging op +Debug in Status and Interface settings venster (moersleutel icoon rechtsboven) en dan meteen nadat deze fouten komen, klik in dat zelfde venster op Show Logging (of Toon logs, in Nederlands).
Stuur dat, samen met de NZB, naar [email protected]
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Re: Repareren
Oke ga ik doen.
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Provider Ziggo 400MBit- payserver Supernews- Desktop Windows 10.
Provider Ziggo 400MBit- payserver Supernews- Desktop Windows 10.