melding uitpakken mislukt etc

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Castor Lux
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: May 28th, 2019, 2:54 am

melding uitpakken mislukt etc

Post by Castor Lux »

Hallo,
Sinds een tijdje (weet niet precies hoe lang) krijg ik bij sommige downloads de melding: "uitpakken mislukt, kan xxx.partxx.rar niet vinden". Lijkt een duidelijke boodschap...
Als ik vervolgens ga zoeken via nzbindex, of de zoekpagina van mijn usenet-provider, dan is betreffende bestand gewoon wel te vinden. Vervolgens kunnen er verschillende dingen gebeuren: Als ik het ontbrekende bestand (bijv xxx.part19.par) dan download krijg ik vervolgens de melding "kan xxx.part21.par" niet vinden; maar die had ik ook niet gevraagd???

Als ik kijk bij incomplete downloads dan zou ik daar verwachten alle rar bestanden te vinden, met uitzondering van degene die ontbreekt, maar daar staan dan hooguit 2 of 3 bestanden en regelmatig helemaal niets.

Echter vaak (steeds) blijkt er niets aan de hand en is de film/dvd gewoon zonder problemen af te spelen. Er staat dan een map UNPACK_xxxx met daarin de complete download.
Kortom ik weet dan niet wanneer ik wel of niet aanvullende actie moet ondernemen. En dat is niet handig als er wat haast bij het downloaden is.

Aangezien ik de downloads gewoon bruikbaar binnen krijg is het probleem niet zo heel groot, maar ik wil graag zeker weten of er niet iets mis is. Het lijkt erop dat als er een UNPACK-map is, er niets aan de hand is en alleen iets mis is met de "administratieve afhandeling".

Enig idee?
Alvast hartelijk dank,

Castor
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5338
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: melding uitpakken mislukt etc

Post by safihre »

Excuses voor trage reactie, was op vakantie!

Ik denk dat dit komt omdat bijv part21 meerdere keren in de originele NZB zit, daardoor denkt SABnzbd dat er naast de gewone download nog een 2e set aan rar bestanden is die hij moet uitpakken.
Zou je me een voorbeeld NZB eens kunnen sturen? [email protected]
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Castor Lux
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: May 28th, 2019, 2:54 am

Re: melding uitpakken mislukt etc

Post by Castor Lux »

Ah, nu zit ik niet op te letten, sorry.
Ik stuur je een nzb.
Post Reply