SABnzb blijft doorgaan met uitpakken

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Resident 147
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: August 2nd, 2019, 1:15 am

SABnzb blijft doorgaan met uitpakken

Post by Resident 147 »

Goedemorgen,

Hoe krijg ik SABnzb zover om een bestand te stoppen terwijl dit al is gedownload, uitgepakt en weggeschreven?
Het zwarte blokje achter de reeds uitgepakte download (stop) werkt niet.
Dit veroorzaakt dat andere downloads in de wachtrij blijven staan en dus niet worden uitgepakt en niet in de download map worden geplaatst op mijn HD.

Is er dus een manier om dit reeds afgehandelde uitpakken, of wat het ook aan het doen is, geforceerd te stoppen?

Alvast bedankt.
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5335
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: SABnzb blijft doorgaan met uitpakken

Post by safihre »

Het uitpakken is dus vastgelopen?
Je kan via task manager proberen unrar.exe te killen.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
joombler
Newbie
Newbie
Posts: 5
Joined: December 24th, 2011, 8:54 am

Re: SABnzb blijft doorgaan met uitpakken

Post by joombler »

Probeer eens:
Switches -> Detect Duplicate Downloads
Switches -> Detect Duplicate Episodes in Series
Werkt op basis van je logfile; als je die verwijdert werkt deze optie denk ik niet (voor 1 keer)

Aan de andere kant zou het ook kunnen dat die nzb niet wordt verwijderd, waardoor het programma denkt dat hij nog een keer moet worden uitgepakt.
Uitpakken wordt gedaan in een bepaalde folder (Settings -> Folders); het is mogelijk dat er geen genoeg rechten zijn voor het programma om die tijdelijke bestanden te verwijderen?

Ik denk maar even mee.
Succes!
Post Reply