nabewerking is afgebroken (zie logbestand)

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
bodar
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: October 17th, 2020, 11:44 am

nabewerking is afgebroken (zie logbestand)

Post by bodar »

Beste, heb sinds gisteren deze melding bij iedere download. Als ik naar de folder incomplete ga en deze met peazip uitpak lukt dat gewoon. Ik weet niet hoe of waar ik het logbestand kan vinden op mijn synology Nas waar ik sabnzb enkel jaren geleden op heb geïnstalleerd. alle packages zijn up to date. Sabnzb 3.02, python 3 enz. Wie kan me helpen, bij voorbaat dank
User avatar
sander
Release Testers
Release Testers
Posts: 8811
Joined: January 22nd, 2008, 2:22 pm

Re: nabewerking is afgebroken (zie logbestand)

Post by sander »

... en wat staat er in het logbestand ("sabnzbd.log"), te openen via de Wrench / Moersleutel rechtsbovenin ... ?
bodar
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: October 17th, 2020, 11:44 am

Re: nabewerking is afgebroken (zie logbestand)

Post by bodar »

Bedankt Sander, Ik kan 2 moersleutels vinden, linksboven (instellingen) en in de geschiedenis waar mijn mislukte download staat.
Bij instellingen een menu met tabbladen, bij de moersleutel achter de downloadnaam staat "geverifieerd in 48 seconden, reparatie is nodig"en "gerepareerd in 3 minuten en 51 seconden" .
Ik zie nergens sabnzb.log . Bij instellingen geavanceerd zie ik dat logs worden opgeslagen in logs" maar via file station kan ik die niet benaderen.
Uiteindelijk gevonden bij meldingen daar kon ik de logfile downloaden. Helaas ben ik niet in staat daaruit af te leiden waarom het fout gaat. Ik lees dat er geen permissie is om directories aan te maken, maar dat moet toch geregeld zijn op de nas?
Ik had een stuk van de log gekopieerd maar krijg de melding dat ik geen links mag posten, alhoewel ik geen url zie
ik zie wel: kan bestemmingsmap niet maken, permissionError: [Errno 13] Permission denied. line 576 in create_all_dirs os.mkdir path_part_combined
User avatar
sander
Release Testers
Release Testers
Posts: 8811
Joined: January 22nd, 2008, 2:22 pm

Re: nabewerking is afgebroken (zie logbestand)

Post by sander »

je kan de log kopieren op pastebin, en de link hier posten ... met spaties rond de puntjes.
bodar
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: October 17th, 2020, 11:44 am

Re: nabewerking is afgebroken (zie logbestand)

Post by bodar »

Beste Sander, je hebt me goed aan het denken gezet. Ik heb eergisteren per ongeluk de doelmap van de downloads gewist, geen probleem want ik kon hem vanuit de recycle weer terug zetten. Kennelijk zijn echter de parameters om te schrijven in de map gereset waardoor sab geen toegang meer had. Ik ben zeker geen wizz maar ik heb een machtiging op de map toegevoegd voor iedereen en nu worden de downloads gewoon weer in de doelmap gezet. Dank voor je inspiratie en je hulp.
User avatar
sander
Release Testers
Release Testers
Posts: 8811
Joined: January 22nd, 2008, 2:22 pm

Re: nabewerking is afgebroken (zie logbestand)

Post by sander »

Cool! Goed gedaan.
Post Reply