Hoi Ron,
Goed om te horen! Nieuwjaars voornemen?

2.1 is inderdaad de WebSAB versie, 4.2.1 is de iOs versie, het besturingssysteem versie van je iPhone.
Als ik een 'update' uitbreng van WebSAB wordt deze automatisch doorgevoerd naar je iPhone, omdat elke keer dat je de app opent hij de bestanden van mijn server op haalt. Je moet WebSAB meer zien als een website dan als een applicatie

Het is tenslotte een WebApp
Over de beveiligde verbinding, ik heb HTTPS nu aanstaan, op
https://www.websab.nl alleen heb ik hier nog geen certificaat voor aangeschaft. Alle gegevens worden nu dus wel versleuteld verzonden over het internet alleen kan je iPhone niet echt verifiëren of dit officeel is. Beetje lastig uit te leggen!
Als ik zo'n certificaat wil kopen kost mij dat 12 euro, per domein, ik heb .net inmiddels ook gekocht voor de engelse versie. Alleen heb ik deze certificaten nog niet gekocht omdat ik tot nu toe nog geen geld uit WebSAB terug heb gekregen. Ook is het een beetje moeilijk te pijlen of er écht interesse voor is en dus of het rendabel is om die certificaten te kopen.
Trouwens, als je WebSAB wilt ondersteunen zonder dat het je geld kost zou je een paar keer (Niet te veel! Anders wordt mijn account geblokkeerd) per dag op de advertenties kunnen klikken! Op die manier krijg ik wel wat geld binnen, alleen wordt ik pas uitbetaalt als ik bij de 50 dollar zit.
Overigens heb ik nu om precies te zijn 276 geregistreerde leden en zeker sinds de engelse release is dat enorm omhoog geschoten, heerlijk!
Mochten er nog overige vragen zijn, ik beantwoord ze graag!