Sabnzb openen bij download

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Legster
Newbie
Newbie

Sabnzb openen bij download

Post by Legster »

Ik heb al lange tijd SAB draaien op mijn WHS en dat werkt allemaal erg goed, en heb vandaag besloten om ook voor mijn werkstations GRABIT te deinstalleren en Sabnzbd te gebruiken.
als test even spotnet geinstalleerd en iets geprobeerd te downloaden, en dat gaat prima.
Echter als ik een download start op spotnet dan opent sabnzbd zichzelf niet. Als ik dan wil zien wat hij aan het doen is moet ik handmatig de browser opstarten en naar sabnzbd gaan.
op zich niet erg maar ik meen dat dit toch ook anders moet kunnen?

ik wil dus dat hij bij activiteit (als er een file wordt gedownload via RSS of handmatig) dat Sabnzbd zichzelf opent in een browser zodat ik zie wat er gebeurt.

kan dit ?
shypike
Administrator
Administrator

Re: Sabnzb openen bij download

Post by shypike »

Spotnet gebruikt "stiekem" een gestripte versie van SABnzbd en probeert dat zo goed mogelijk te verbergen.
Je moet spotnet gewoon vertellen dat je een externe SABnzbd hebt lopen.
Of de NZBs in een watched folder laten plaasten.
Legster
Newbie
Newbie

Post by Legster »

Bedankt voor je reactie. Dit is precies wat ik heb gedaan. hij download ook , maar opent nog steeds niet mijn browser.
als ik dan handmatig de browser open en naar localhost:8080 ga zie ik hem netjes downloaden. Dus de vraag is of ik kan zorgen dat hij niet stiekem gaat downloaden maar dat hij het sab UI opent bij activiteit:)
shypike
Administrator
Administrator

Post by shypike »

Nee, dat gaat helaas niet.
Post Reply