Gratis iPhone applicatie voor SABnzbd+

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Ron1978
Newbie
Newbie
Posts: 32
Joined: January 20th, 2010, 1:05 pm

Re: iPhone applicatie voor SABnzbd+

Post by Ron1978 »

Inderdaad goed voornemen nieuwjaar. Tevens een goed voornemen om een beetje logisch na te denken, dan had ik ook wel k unnen bedenken dat dit het iOS versie was die jullie bedoelden  :P. Versie update automatisch omdat het een webapp is ook logisch.....het was laat vanacht zullen we maar zeggen.

Ik zal een aantal keren voor je op de banners klikken om je verder te helpen. Vindt het niet meer dan logisch dat je je kosten eruit wilt halen.

Ik hou het forum in de gaten!

Groeten, Ron
TimWachter
Jr. Member
Jr. Member
Posts: 75
Joined: January 18th, 2010, 10:30 am
Contact:

Re: iPhone applicatie voor SABnzbd+

Post by TimWachter »

Haha oke! Maakt niet uit ;)


Wat zouden jullie nog willen zien voor in een nieuwe versie?
Tot nu toe staan op het lijstje:
- Volledige HTTPS support (Met certificaat voor beide domeinen)
- Een timer functie, downloads inplannen
- Ad vrij
Last edited by TimWachter on January 11th, 2011, 4:58 pm, edited 1 time in total.
Ron1978
Newbie
Newbie
Posts: 32
Joined: January 20th, 2010, 1:05 pm

Re: iPhone applicatie voor SABnzbd+

Post by Ron1978 »

Hoi Tim,

Heb mezelf een mediaplayer (AC Ryan PlayOn HD) cadeau gedaan. Na wat knutselwerk in het gelukt om er de plugin NZBGet op te installeren. Mocht je het niet weten; dit is een variant op SABnzbd die exact hetzelfde doet. Voordeel is dat ik na het downloaden, parren en rarren niet hoef over te zetten op m'n mediaplayer maar dat deze zelfstandig opereert via NZBGet. Na downloaden gaat het parren en rarren automatisch en wordt de film kant en klaar op de HDD in de player gezet......echt ideaal.

Mijn vraag is of het moeilijk is om Websab ook voor dit soort toepassingen te laten werken. SABnzbd had ik liever gehad maar is alleen in een latere versie voor de plugin te krijgen die mij niet lukt om te installeren. NZBGet maakt echter geen gebruik van een API key. Graag zou ik Websab blijven gebruiken dus hoop dat het mogelijk is om het ook voor NZBGet mogelijk te maken.

Groeten! Ron
TimWachter
Jr. Member
Jr. Member
Posts: 75
Joined: January 18th, 2010, 10:30 am
Contact:

Re: iPhone applicatie voor SABnzbd+

Post by TimWachter »

Ron1978 wrote: Hoi Tim,

Heb mezelf een mediaplayer (AC Ryan PlayOn HD) cadeau gedaan. Na wat knutselwerk in het gelukt om er de plugin NZBGet op te installeren. Mocht je het niet weten; dit is een variant op SABnzbd die exact hetzelfde doet. Voordeel is dat ik na het downloaden, parren en rarren niet hoef over te zetten op m'n mediaplayer maar dat deze zelfstandig opereert via NZBGet. Na downloaden gaat het parren en rarren automatisch en wordt de film kant en klaar op de HDD in de player gezet......echt ideaal.

Mijn vraag is of het moeilijk is om Websab ook voor dit soort toepassingen te laten werken. SABnzbd had ik liever gehad maar is alleen in een latere versie voor de plugin te krijgen die mij niet lukt om te installeren. NZBGet maakt echter geen gebruik van een API key. Graag zou ik Websab blijven gebruiken dus hoop dat het mogelijk is om het ook voor NZBGet mogelijk te maken.

Groeten! Ron
Hey Ron,

Heb even naar de API zitten kijken hoe deze in elkaar zit en het werkt best wel anders en om dit er bij te voegen gaat me redelijk wat tijd kosten. Waar ik nu jammer genoeg niet zo veel meer van heb, vanaf 31 Januari ga ik 40 uur in de week op stage voor mijn opleiding. (Bij hun afdeling, mobile ;) )

Waar je misschien nog even naar zou kunnen kijken is dit topic: http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=41&t=3464

Succes!


Tim
Ron1978
Newbie
Newbie
Posts: 32
Joined: January 20th, 2010, 1:05 pm

Re: iPhone applicatie voor SABnzbd+

Post by Ron1978 »

Hoi Tim,

Had inderdaad al via optware NZBget geïnstalleerd wat momenteel goed werkt.
Ik ga jouw link ook eens uitproberen, dan kan ik daarvoor Websab blijven gebruiken.

Nog bedankt voor je reactie!
Post Reply