Pfieuw, nzbindex is down

hey Tim,TimWachter wrote: Klein beetje bezig geweest!
Als WebSAB je server niet kan bereiken wordt dat nu netjes weergegeven en niet een lelijke error weergegeven. Op de status pagina heb ik de 'bezig met downloaden: 1gb van de 1gb' functie weggehaald. Deze werkte niet naar behoren, en om deze te laten werken moet ik het halve script om gooien. (Ga ik nog wel doen, maar na deze week) Ook goed nieuws, hij werkt met de nieuwe versieDus hij is ook 0.5.0 RC3 compatibale!
Heb je de laatste drivers van je netwerkkaart er op staan?Ron1978 wrote: Ziet er inderdaad weer beter uit, de foutmelding.
Overigens weet ik nu waarom ik mijn exterene ip niet kon benaderen bij het testen of mijn instellingen wel goed stonden (aantal posts geleden). Op het moment dat je je externe ip met poortnummer in je browser invult maar je je nog binnen je wifi bereik bevindt, lijkt alleen je interne ip te werken. Je kunt je extrene ip dus niet testen op het moment dat je binnen je eigen netwerk zit. Zodra ik dit buiten met de 3g verbinding testte op m'n iphone, werkte het namelijk wel.
Verder ben ik nog aan het kijken om wireless WOL aan de praat te krijgen met windows 7. De optie 'toestaan dat dit apparaat mijn pc uit slaapstand haalt' staat bij m'n draadloze adapter vermeld maar staat uitgegrijsd. Heb verschillende beschrijvingen voor PROset/Wireless gezien, maar allemaal voor Windows XP (namelijk door het aanmaken van een nieuw profiel voor je adapter waarbij je de functie blijkbaar wel kunt selecteren. Als iemand hiervoor iets weet dan graag. Wireless adapter betreft een Intel Pro/Wireless 3945abg.
Overigens is natuurlijk het hele vraag-antwoord gedoe hier wel een mooie bron voor een handleiding, als je er daadwerkelijk iets mee gaat doen Tim. Dan kunnen zelfs de minder deskundigen als ikzelf er wijs uit.
EDIT: Sam, heb wel de mac van mijn wireless erin staan. Zie mijn opmerking hierboven (ik was aan het typen toen jouw reply hier verscheen), volgens mij ligt daar het probleem. Mocht je iets weten, dan hoor ik het graag.
Prima,TimWachter wrote: Komt goed, ga er nog voor zorgen dat je door kan klikken, en je dan meer info ziet. In het scherm wat er dan na komt kan je dan de NZB toevoegen aan je queue van SABnzbd+
Prima idee, wil je ook wel helpen met een turiol opzettten...TimWachter wrote: Oké is goed! Misschien is het slim als ik een support forum
aan maak, wat vinden jullie?