Gratis iPhone applicatie voor SABnzbd+

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
TimWachter
Jr. Member
Jr. Member
Posts: 75
Joined: January 18th, 2010, 10:30 am
Contact:

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by TimWachter »

Bang dat OF nzbindex er uit ligt OF ze het niet meer toe staan hoe ik gebruik maak van hun search functie.. Dat laatste zou erg zuur zijn, want ik heb nu geen tijd om een nieuwe te configureren. Ik ga het uit zoeken.


Pfieuw, nzbindex is down :)
Last edited by TimWachter on January 24th, 2010, 4:52 am, edited 1 time in total.
TimWachter
Jr. Member
Jr. Member
Posts: 75
Joined: January 18th, 2010, 10:30 am
Contact:

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by TimWachter »

Klein beetje bezig geweest!

Als WebSAB je server niet kan bereiken wordt dat nu netjes weergegeven en niet een lelijke error weergegeven. Op de status pagina heb ik de 'bezig met downloaden: 1gb van de 1gb' functie weggehaald. Deze werkte niet naar behoren, en om deze te laten werken moet ik het halve script om gooien. (Ga ik nog wel doen, maar na deze week) Ook goed nieuws, hij werkt met de nieuwe versie :) Dus hij is ook 0.5.0 RC3 compatibale!
Killer_Sam
Newbie
Newbie
Posts: 43
Joined: January 19th, 2010, 5:01 pm

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by Killer_Sam »

TimWachter wrote: Klein beetje bezig geweest!

Als WebSAB je server niet kan bereiken wordt dat nu netjes weergegeven en niet een lelijke error weergegeven. Op de status pagina heb ik de 'bezig met downloaden: 1gb van de 1gb' functie weggehaald. Deze werkte niet naar behoren, en om deze te laten werken moet ik het halve script om gooien. (Ga ik nog wel doen, maar na deze week) Ook goed nieuws, hij werkt met de nieuwe versie :) Dus hij is ook 0.5.0 RC3 compatibale!
hey Tim,
websab.nl is nu helemaal niet meer berijkbaar voor mij... Het blijft een naamloze pagina... Heb je wat essentieels veranderd?

@Ron:
weet je zeker dat je het mac adress van je draadloze netwerkkaart hebt gebruikt en niet die van je bedraade netwerk? Ze hebben beide dus een andere mac... Misschien dat dat nog helpt...
TimWachter
Jr. Member
Jr. Member
Posts: 75
Joined: January 18th, 2010, 10:30 am
Contact:

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by TimWachter »

Oeps  :-X Had wat gedaan op het hoofddomein, maar perongeluk ook op websab, hij werkt weer  :)
Ron1978
Newbie
Newbie
Posts: 32
Joined: January 20th, 2010, 1:05 pm

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by Ron1978 »

Ziet er inderdaad weer beter uit, de foutmelding.

Overigens weet ik nu waarom ik mijn exterene ip niet kon benaderen bij het testen of mijn instellingen wel goed stonden (aantal posts geleden). Op het moment dat je je externe ip met poortnummer in je browser invult maar je je nog binnen je wifi bereik bevindt, lijkt alleen je interne ip te werken. Je kunt je extrene ip dus niet testen op het moment dat je binnen je eigen netwerk zit. Zodra ik dit buiten met de 3g verbinding testte op m'n iphone, werkte het namelijk wel.

Verder ben ik nog aan het kijken om wireless WOL aan de praat te krijgen met windows 7. De optie 'toestaan dat dit apparaat mijn pc uit slaapstand haalt' staat bij m'n draadloze adapter vermeld maar staat uitgegrijsd. Heb verschillende beschrijvingen voor PROset/Wireless gezien, maar allemaal voor Windows XP (namelijk door het aanmaken van een nieuw profiel voor je adapter waarbij je de functie blijkbaar wel kunt selecteren. Als iemand hiervoor iets weet dan graag. Wireless adapter betreft een Intel Pro/Wireless 3945abg.

Overigens is natuurlijk het hele vraag-antwoord gedoe hier wel een mooie bron voor een handleiding, als je er daadwerkelijk iets mee gaat doen Tim. Dan kunnen zelfs de minder deskundigen als ikzelf er wijs uit.

EDIT: Sam, heb wel de mac van mijn wireless erin staan. Zie mijn opmerking hierboven (ik was aan het typen toen jouw reply hier verscheen), volgens mij ligt daar het probleem. Mocht je iets weten, dan hoor ik het graag.
Killer_Sam
Newbie
Newbie
Posts: 43
Joined: January 19th, 2010, 5:01 pm

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by Killer_Sam »

Ron1978 wrote: Ziet er inderdaad weer beter uit, de foutmelding.

Overigens weet ik nu waarom ik mijn exterene ip niet kon benaderen bij het testen of mijn instellingen wel goed stonden (aantal posts geleden). Op het moment dat je je externe ip met poortnummer in je browser invult maar je je nog binnen je wifi bereik bevindt, lijkt alleen je interne ip te werken. Je kunt je extrene ip dus niet testen op het moment dat je binnen je eigen netwerk zit. Zodra ik dit buiten met de 3g verbinding testte op m'n iphone, werkte het namelijk wel.

Verder ben ik nog aan het kijken om wireless WOL aan de praat te krijgen met windows 7. De optie 'toestaan dat dit apparaat mijn pc uit slaapstand haalt' staat bij m'n draadloze adapter vermeld maar staat uitgegrijsd. Heb verschillende beschrijvingen voor PROset/Wireless gezien, maar allemaal voor Windows XP (namelijk door het aanmaken van een nieuw profiel voor je adapter waarbij je de functie blijkbaar wel kunt selecteren. Als iemand hiervoor iets weet dan graag. Wireless adapter betreft een Intel Pro/Wireless 3945abg.

Overigens is natuurlijk het hele vraag-antwoord gedoe hier wel een mooie bron voor een handleiding, als je er daadwerkelijk iets mee gaat doen Tim. Dan kunnen zelfs de minder deskundigen als ikzelf er wijs uit.

EDIT: Sam, heb wel de mac van mijn wireless erin staan. Zie mijn opmerking hierboven (ik was aan het typen toen jouw reply hier verscheen), volgens mij ligt daar het probleem. Mocht je iets weten, dan hoor ik het graag.
Heb je de laatste drivers van je netwerkkaart er op staan?

En zou je misschien ff een printscreen van je cmd -->  ipconfig/ all
kunnen maken?
Dan kan ik ff mee denken...


EN:
@Tim:
Misschien is het mogelijk om er voor te zorgen dat je de hele tekst kan laten zien bij het zoeken.
Dus:
-= www.HoTCreWTeam.NL =- Incantator -= www.hotrodpage.nl post: - [000/192] - "Saw VI (2009) 1080p avchd dvd9.nzb" yEnc
in plaats van
-= www.HoTCreWTeam.NL =- Incanta


Dan kan je meer info zien en duidelijker zien wat je allemaal kan kan downloaden...
Last edited by Killer_Sam on January 25th, 2010, 9:32 am, edited 1 time in total.
TimWachter
Jr. Member
Jr. Member
Posts: 75
Joined: January 18th, 2010, 10:30 am
Contact:

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by TimWachter »

Komt goed, ga er nog voor zorgen dat je door kan klikken, en je dan meer info ziet. In het scherm wat er dan na komt kan je dan de NZB toevoegen aan je queue van SABnzbd+
Killer_Sam
Newbie
Newbie
Posts: 43
Joined: January 19th, 2010, 5:01 pm

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by Killer_Sam »

TimWachter wrote: Komt goed, ga er nog voor zorgen dat je door kan klikken, en je dan meer info ziet. In het scherm wat er dan na komt kan je dan de NZB toevoegen aan je queue van SABnzbd+
Prima,

Zo wordt het steeds beter :)
Al gedacht aan het commercieel aanpakken? Gewone App maken dus?

Zou het echt doen... Kan je geld mee verdienen :)
TimWachter
Jr. Member
Jr. Member
Posts: 75
Joined: January 18th, 2010, 10:30 am
Contact:

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by TimWachter »

Nou, Objective C (De taal waar in native iPhone apps geschreven worden) is erg lastig. Ik ga het zeker proberen, maar ik weet niet of een iphone het zware xml kan verwerken. Ik heb al een keer met een klein rss readertje gemaakt (rss = XML, xml is de bestanden waar ik alles van SABnzbd+ door binnen krijg) maar alles aanpassen is erg lastig, lastiger dan php.

Ik heb gekeken naar oplossingen met advertenties er in, maar dat wilt nog niet erg lukken. Je hebt gelijk dat ik er wel geld mee zou moeten gaan verdienen, zit nu al 10 euro in voor het domein naam en érg veel uurtjes van mij. Zal misschien nog wel een keer komen, maar wanneer weet ik niet.
Killer_Sam
Newbie
Newbie
Posts: 43
Joined: January 19th, 2010, 5:01 pm

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by Killer_Sam »

Tja, snap ik...
Naja dan kunnen er meer mensen zoals ik gebruik van blijven maken...
Zal het is tippen bij iPhoneclub.nl, kijken wat ze er mee doen...
TimWachter
Jr. Member
Jr. Member
Posts: 75
Joined: January 18th, 2010, 10:30 am
Contact:

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by TimWachter »

Oké is goed! Misschien is het slim als ik een support forum
aan maak, wat vinden jullie?
Killer_Sam
Newbie
Newbie
Posts: 43
Joined: January 19th, 2010, 5:01 pm

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by Killer_Sam »

TimWachter wrote: Oké is goed! Misschien is het slim als ik een support forum
aan maak, wat vinden jullie?
Prima idee, wil je ook wel helpen met een turiol opzettten...
Misschien handig voor de newbees...
Ron1978
Newbie
Newbie
Posts: 32
Joined: January 20th, 2010, 1:05 pm

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by Ron1978 »

@Tim,

Kun je doen, zul je wel veel te doen krijgen. Ik zou even wachten totdat je het wat rustiger hebt.
Wat ik ook zou doen als ik jou was, is eerst een handleiding maken (desnoods met screenshots) over wat er precies moet gebeuren qua instellingen e.d. (bijvoorbeeld aan de vragen waarmee ik je steeds heb lastig gevallen ;D). Ik denk dat je er veel mensen mee helpt en dat het jezelf veel dubbele antwoorden scheelt.

@Sam,

Ik heb er de laatste drivers inderdaad op staan en heb al veel gezocht. Met Intell/Pro wireless software zou ik een profiel moeten aanmaken en die importeren bij de settings van de draadlzoe adapter. Op dit moment staat de optie dat ik de pc uit de slaapstand kan halen nog uitgegrijsd maar dat zou met het zelf aangelegde profiel te verhelpen moeten zijn. Ik ga dit straks proberen.

Ik heb een aantal screenshots (waaronder ipconfig /all) toegevoegd. Bedankt alvast!!!

Vr.gr. Ron
Ron1978
Newbie
Newbie
Posts: 32
Joined: January 20th, 2010, 1:05 pm

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by Ron1978 »

En de ipconfig (was te groot voor 1 post).
TimWachter
Jr. Member
Jr. Member
Posts: 75
Joined: January 18th, 2010, 10:30 am
Contact:

Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Post by TimWachter »

@Killer_sam wil je even wachten met iPhoneclub? :) Dan ga ik eerst een support forum op zetten, in deze week. Als dat online staat kan hij 'groot' gepubliceerd worden, zal een hoop werk schelen :)
Post Reply