Page 1 of 1

Krijg een melding die ik niet ken.

Posted: May 23rd, 2023, 10:06 am
by Strelebeest
Beste,
ik gebruik al jaren spotnet en SABnzbd met GROTE voldoening. Sedert een 3-tal weken krijg ik steeds dezelfde melding bij het openen van een spot. Het openen duurt zeker 10 minuten en dan verschijnt deze melding: FOUT BIJ HET STARTEN VAN SABnzdb: BEKIJK DE LOGFILE. Kun je mij hierbij helpen zodat ik spotnet en SABnzdb terug kan gebruiken als voorheen.
Met vriendelijke groeten
Strelebeest

Re: Krijg een melding die ik niet ken.

Posted: May 23rd, 2023, 11:00 am
by safihre
Weet je waar de logfiles staan? Ik denk dat er iets fout gaat met de poorten die al bezet zijn.

Re: Krijg een melding die ik niet ken.

Posted: May 23rd, 2023, 11:36 am
by Strelebeest
Ik kan deze terugvinden maar om eerlijk te zijn ik snap er geen bal van

Re: Krijg een melding die ik niet ken.

Posted: May 24th, 2023, 3:53 am
by safihre
Je kan de log naar me sturen [email protected]

Re: Krijg een melding die ik niet ken.

Posted: May 24th, 2023, 6:22 am
by Strelebeest
Okido, ik stuur het je nu door. Alvast bedankt voor de gedane moeite

Re: Krijg een melding die ik niet ken.

Posted: December 30th, 2023, 2:59 pm
by maliya1
Ik maak al geruime tijd gebruik van Spotnet en SABnzbd met veel tevredenheid. Echter, de laatste drie weken ervaar ik telkens dezelfde foutmelding bij het openen van een spot. Het duurt minstens 10 minuten voordat de melding verschijnt: 'FOUT BIJ HET STARTEN VAN SABnzbd: BEKIJK DE LOGFILE.' Zou u mij alstublieft kunnen assisteren bij het oplossen van dit probleem, zodat ik Spotnet en SABnzbd weer kan gebruiken zoals voorheen?

Re: Krijg een melding die ik niet ken.

Posted: December 31st, 2023, 3:29 am
by safihre
In het Status scherm (moerlsutel rechtsboven in menu) kun je Download Log klikken. Doe dat na het opstarten en stuur me de log [email protected]

Meestal komt dit door een probleem met de geschiedenis database, dat die corrupt is geworden.