lacie network space

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
tony99982
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: February 13th, 2010, 10:38 am

lacie network space

Post by tony99982 »

Hallo,
Ik heb een lacie network space 2 aangeschaft en heb SABnzbd erop geinstalleerd, downloaden gaat goed maar alleen als computer aanstaat.
Ia er een mogelijkheid/instelling die het mogelijk maakt alleen vanaf NAS te downloaden, dus als de computer uitstaat?

Alvast dank voor de reacties

groeten


Tony
m1mi.dan0s
Newbie
Newbie
Posts: 7
Joined: September 27th, 2010, 3:50 pm

Re: lacie network space

Post by m1mi.dan0s »

Ik zie dat tot op heden niemand gereageerd heeft. Is de Nederlandse community zó klein op dit forum?

Anyway, is je Lacie Network Space 2 aangesloten op je pc, of op je modem/router? Alleen in het laatste geval kan je Lacie toegang tot het internet krijgen als de pc uit staat.

Mag ik je iets vragen? Zou je hier kunnen posten hoe je Sabnzbd geinstalleerd heb gekregen op je Lacie? Ik heb die zelf namelijk ook en krijg het niet voor elkaar.

Groeten,

Daan
User avatar
rascalli
Moderator
Moderator
Posts: 656
Joined: January 18th, 2008, 12:30 am
Location: Bossche bollen land

Re: lacie network space

Post by rascalli »

Klein valt wel mee (dev is zelfs NL , een een aantal testers)

Maar ik denk dat helaas niemand hem kon helpen in dit geval
m1mi.dan0s
Newbie
Newbie
Posts: 7
Joined: September 27th, 2010, 3:50 pm

Re: lacie network space

Post by m1mi.dan0s »

Oh, excuses daarvoor dan.

Maar er is niemand (naast tony) die weet hoe SabNZBd geinstalleerd kan worden op een Lacie Network Space 2?

Kan er belachelijk weinig over vinden, wanneer ik ernaar google.

Op tweakers.net is er in mei een thread over geweest, maar daar zijn kwamen ze er ook blijkbaar ook niet uit.

Iemand!?
Post Reply