email template error?

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Riemers
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: April 7th, 2010, 11:35 am

email template error?

Post by Riemers »

Hoi,

Ik probeer een email template te gebruiken, maar zodra ik de standaard template probeer aan te passen (email-us-en.tmpl) krijg ik:
PostProcessing Crashed, see logfile

Wat ik probeer te doen is voor een bepaalde categorie (ik heb een rss feed, en daar bij allow * gezegd dat alles moet getagged worden als "series") zodat als een nieuwe tv show er is dat ik een mailtje krijg. Juist op deze manier omdat ik niet mailtjes wil krijgen voor alle onzin die je zit te downloaden.

Zoals vernomen op http://wiki.sabnzbd.org/email-templates heb ik de standaard template aangepast door bovenaan:

te zetten, onderaan heb ik staan:


Als ik de standaard probeer krijg ik netjes mailtjes, maar dan voor alles uiteraard.

Wat doe ik fout? Want hij zegt, kijk naar de log file maar daar staat niks zinnigs in (alleen de melding, zie logfile)

Bij voorbaat dank,
  Eric
User avatar
shypike
Administrator
Administrator
Posts: 19774
Joined: January 18th, 2008, 12:49 pm

Re: email template error?

Post by shypike »

De template is in UTF-8 formaat, niet iedere text editor kan daar mee overweg.
Welke editor heb je gebruikt?
Staat bovenaan nog steeds #encoding UTF-8?
Dat moet op de eerste regel staan, voor de "if".
Riemers
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: April 7th, 2010, 11:35 am

Re: email template error?

Post by Riemers »

Ik heb de eerste regel verschoven boven de eerste echte regel, dat is de regel met "to: xxxxxx"

en ik heb de originele file ge-edit met ultraedit, om er zeker van te zijn dat hij goed blijft. nu werkt het naar behoeven.

Bedankt.
Riemers
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: April 7th, 2010, 11:35 am

Re: email template error?

Post by Riemers »

Hij was dus goed, maar na een nieuwe serie krijg ik wel netjes een mailtje, alleen de subject is leeg. De rest staat dan in de body, geprobeerd bij iemand anders precies hetzelfde..
User avatar
shypike
Administrator
Administrator
Posts: 19774
Joined: January 18th, 2008, 12:49 pm

Re: email template error?

Post by shypike »

Probeer er achter te komen hoe de orginele email er uit ziet.
De meeste email programma's hebben dat.
Dan kun je zien hoe de headers er uit zien.
Post Reply