SABnzbd loopt vast

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
simbie
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: July 6th, 2010, 11:30 am

SABnzbd loopt vast

Post by simbie »

Hallo,
ik heb het volgende probleem;

Ik heb Sabnzbd 0.5.0 geinstalleerd op mijn QNAP ts 439 pro via de QPKG install.
De eerste dag werkte het goed, de volgende dag liep hij vast na enkele minuten.
Geen foutmelding, hij reageert gewoon niet. Ik heb Sabnzbd gereset, werkt nog steeds niet.
De cache leeg gemaakt, geen verschil
QNAP gereset, en ik kan weer enkele minuten downloaden voordat hij weer vastloopt.

Verschillende nzb's geprobeert, geen verschil
QNAP geupdate naar de laatste versie (3.3.0)

wie weet raad?
Het lijkt me een prachtig programma en zou het graag gaan gebruiken.
User avatar
shypike
Administrator
Administrator
Posts: 19774
Joined: January 18th, 2008, 12:49 pm

Re: SABnzbd loopt vast

Post by shypike »

Wij maken die packages niet zelf.
Je kunt je vraag beter stellen op het QNAP forum.
sl1000
Newbie
Newbie
Posts: 29
Joined: August 7th, 2010, 4:16 am

Re: SABnzbd loopt vast

Post by sl1000 »

Downgrade naar een Qnap firmware ouder dan 3.3.0 en het probleem is "opgelost".

ik "bouw" de SABnzbd qnap packages, en kan nog niet uitvlooien waar het nu mis gaat met de nieuwere firmware van Qnap. het lijkt erop dat python soms crashed op de nieuwere firmware releases. maar dan niet bij iedereen en niet op elke type nas.
het probleem beperkt zich voornamelijk tot de x59 nassen en een enkele keer een x39. De testboxen die ik hier heb staan om sabnzb te testen werken irritant genoeg prima met SABnzbd en de laatste firmware, dus ik weet niet goed waar ik het zoeken moet.


@shypike: Qnap gebruikt een eigen proprietary versie van busybox (ze passen standaard commando's aan en laten commando's anders werken) kan het daar in zitten? het probleem treed ook op met firmware 3.3 en oudere versies van SABNZBD dus het zou niet SABNZBD moeten liggen, ergens gaat er iets mis met de integratie.
Post Reply