Nabewerking mislukt

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Mijk
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: May 20th, 2024, 6:38 am

Nabewerking mislukt

Post by Mijk »

Goedemiddag,

Ik heb -nadat ik Sabnzbd na lange tijd weer eens gebruik- plots een foutmelding wat betreft de nabewerking bij alle downloads. Ik zit op een Windows 10 pc en heb al met verschillende partities gestoeid, andere mappen geprobeerd etc. maar het probleem blijft zich voordoen. De download is uiteindelijk wel uitgepakt en de .rar zijn verwijderd, maar het bestand is niet hernoemd én er zijn twee folders aanwezig (één lege en één met het bestand).

Ik lees diverse dingen als rechten, maar ik weet niet of dat het is. De debug log begrijp ik onvoldoende. Zou een mod wellicht mee kunnen kijken?

Bij voorbaat dank!

Mvg, Mike
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5426
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Nabewerking mislukt

Post by safihre »

Als je deze melding krijgt staat daar als het goed is nog meer informatie bij, bijv in de details van de download of anders in de logs.
Hoeveel heb je aan de instellingen aangepast? Krijg je het probleem ook bij de 100Mb test download in Status and Interface settings scherm?
Kan ook Windows Defender zijn.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Mijk
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: May 20th, 2024, 6:38 am

Re: Nabewerking mislukt

Post by Mijk »

Als foutmelding staat er: " Post Processing Failed for BESTAND (see logfile).

In de logfile lijkt er een conflict te zijn bij het toewijzen van de naam van het bestand. De naam voor de tweede folder (die hij om onduidelijke redenen aanmaakt) wordt deels afgekapt en is leeg. De andere folder bevat het bestand.

Error renaming "\\?\D:\Media PLEX\SonarrTV\_UNPACK_NAAM BESTAND" to "\\?\D:\Media PLEX\SonarrTV\_UNPACK_NAAM BESTAND AFGEKAPT" <[WinError 183] Kan geen bestand maken dat al bestaat:

edit: als antwoord op je vragen:
  • Ik heb Sonarr actief, maar enkel de indexer en download cliënt voor ingevuld. Ik heb ook direct van de indexer de NZB gedownload, maar zelfde resultaat
  • Bij de testdownload gaat alles goed

edit2: ik heb renaming uitgezet in Sab en nu lijkt het probleem te zijn opgelost! Is het gebruikelijk dat dit conflicten oplevert, al dan niet icm Sonarr?
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5426
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Nabewerking mislukt

Post by safihre »

Wat heb je precies uitgezet?
Maar als je Sorteren bedoeld, ja dat kan problemen geven.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Mijk
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: May 20th, 2024, 6:38 am

Re: Nabewerking mislukt

Post by Mijk »

Enable folder rename heb ik uitgevinkt. Het lijkt erop dat Sonarr dit allemaal voor z'n rekening neemt.
User avatar
safihre
Administrator
Administrator
Posts: 5426
Joined: April 30th, 2015, 7:35 am
Contact:

Re: Nabewerking mislukt

Post by safihre »

Nee, dat is niet wat die optie doet.
Volgens mij heb je de Sonarr-basis-map ingesteld als dezelfde map waarin SABnzbd zijn bestanden wegschrijft.
Je kan die veel beter op een andere plek zetten.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Post Reply