Gratis iPhone applicatie voor SABnzbd+
-
- Newbie
Re: iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!
Okay, ik laat het programeren aan jou over, heb daar geen kaaas van gegeten. Maar testen is geen probleem voor mij! Stuur maar mailtje of post hier als je een update hebt.
Is het btw niet mogelijk de mb in het zoek venster te integreren?
Is het btw niet mogelijk de mb in het zoek venster te integreren?
-
- Jr. Member
Heb de WOL functie geschreven! Zou je hem willen testen? Je kan hem instellen bij de server settings pagina, daar moet je hem ook naar active zetten. Dan komt er een knopje op de index pagina te staan.
Het aantal MB in het zoek venster intergreren is niet mogelijk, ik zit vast aan de restricties van de zoekfunctie die nzbindex voor hun feed heeft.
Het aantal MB in het zoek venster intergreren is niet mogelijk, ik zit vast aan de restricties van de zoekfunctie die nzbindex voor hun feed heeft.
Echt geweldig bezig!!!!
Sabnzbd wel bekend mee, alleen wat betreft netwerken en configuratiesettings voor op afstand toch een newbie, even de volgende vraag:
De settings die je moet invullen staan onder configuration/general in Sabnzbd+. Daar staat bij mij de host op 'localhost' dus ik dacht dat ik m'n gewone (192.168.x.x) ip adress moest invullen. Dit gaat blijkbaar niet helemaal goed, aangezien ik bij server status ook de foutnmelding van de vorige pagina krijg.
Dit kun je toch met een normalen laptop/desktop ook voor elkaar krijgen als ik het goed heb?
Alvast bedankt voor de hulp.
Nogmaals....echt geweldig bezig!
Vr.gr. Ron
Sabnzbd wel bekend mee, alleen wat betreft netwerken en configuratiesettings voor op afstand toch een newbie, even de volgende vraag:
De settings die je moet invullen staan onder configuration/general in Sabnzbd+. Daar staat bij mij de host op 'localhost' dus ik dacht dat ik m'n gewone (192.168.x.x) ip adress moest invullen. Dit gaat blijkbaar niet helemaal goed, aangezien ik bij server status ook de foutnmelding van de vorige pagina krijg.
Dit kun je toch met een normalen laptop/desktop ook voor elkaar krijgen als ik het goed heb?
Alvast bedankt voor de hulp.
Nogmaals....echt geweldig bezig!
Vr.gr. Ron
-
- Jr. Member
Hoi Ron,
Gebruik je versie 0.5.0 beta 6?
In dat geval kun je bij je IP dit in voeren: 0.0.0.0 dit zorgt er voor dat sabnzbd alle ip's die die toegewezen krijgt accepteert. Vervolgens moet je ook nog in je router er voor zorgen dat hij de poort die ingesteld is in SABnzbd ge 'forward' (doorgewezen) wordt naar je openbare ip adres, had je hier al naar gekeken?
Laat het maar weten!
Gebruik je versie 0.5.0 beta 6?

Laat het maar weten!
Dank je voor je antwoord, ik heb een aantal dingen geprobeerd (en ik gebruik inderdaad 0.5 beta 6):
1. static ip adres aangemaakt (192.168.1.xxx) en deze in sabnzbd+ gezet en in mijn virtual servers van mijn routerinstellingen (met juiste poortnummer erbij) en in websab
2. exact hetzelfde maar dan in sabnzbd en websab ip 0.0.0.0 op jouw aanraden
3. static ip adres weer verwijderd en mijn (dynamic) ip adres in mijn virtual servers van mijn router met juiste poortnummer gezet, ip 0.0.0.0 in sabnzb en websab gezet
Helaas werkt het nog niet. Volgens mij doe ik iets niet goed met poort forwarden in mijn routerinstellingen, hoewel ik de tutorial op een site hiervoor heb gevolgd specifiek voor mijn router. Overigens draait op de pc sabnzbd terwijl ik er via de iphone probeer bij te komen, dat moet toch lukken he?
Mocht je het antwoord weten, dan hoor ik het graag.
Vr.gr. Ron
1. static ip adres aangemaakt (192.168.1.xxx) en deze in sabnzbd+ gezet en in mijn virtual servers van mijn routerinstellingen (met juiste poortnummer erbij) en in websab
3. static ip adres weer verwijderd en mijn (dynamic) ip adres in mijn virtual servers van mijn router met juiste poortnummer gezet, ip 0.0.0.0 in sabnzb en websab gezet
Helaas werkt het nog niet. Volgens mij doe ik iets niet goed met poort forwarden in mijn routerinstellingen, hoewel ik de tutorial op een site hiervoor heb gevolgd specifiek voor mijn router. Overigens draait op de pc sabnzbd terwijl ik er via de iphone probeer bij te komen, dat moet toch lukken he?
Vr.gr. Ron
Last edited by Ron1978 on January 20th, 2010, 4:23 pm, edited 1 time in total.
-
- Newbie
Het beste kan je gewoon dat veld leeg laten...
Dat zoekt SABnzdb er zelf naar. Naar de juiste ip dus. Jij weet zelf wel welke poorten en IP adressen je gebruikt...
Dat zoekt SABnzdb er zelf naar. Naar de juiste ip dus. Jij weet zelf wel welke poorten en IP adressen je gebruikt...
-
- Jr. Member
En als je naar je 'outside' ip gaat, met daar achter ':jepoort/sabnzbd' krijg je dan wel wat? Je outside ip kun je hier chekken: http://www.mijnip.nl/Ron1978 wrote: Dank je voor je antwoord, ik heb een aantal dingen geprobeerd (en ik gebruik inderdaad 0.5 beta 6):
1. ip adres aangemaakt (192.168.1.xxx) en deze in sabnzbd+ gezet en in mijn virtual servers van mijn routerinstellingen (met juiste poortnummer erbij) en in websab
Vr.gr. Ron
Voor de twitteraars: jullie kunnen nu ook @WebSAB volgen voor de laatste updates rond WebSAB!
-
- Newbie
Hey Tim,
Met socket nummer bedoel je gewoon poort nummer neem ik aan?
Modem heeft hele avond raar gedaan, dus ga nu ff je WOL testen...
Kan je trouwens niets aan dat inloggen doen? Hij logt de heletijd automatisch uit... Dus ingelogd blijven....
Greetz
Met socket nummer bedoel je gewoon poort nummer neem ik aan?
Modem heeft hele avond raar gedaan, dus ga nu ff je WOL testen...
Kan je trouwens niets aan dat inloggen doen? Hij logt de heletijd automatisch uit... Dus ingelogd blijven....
Greetz
Last edited by Killer_Sam on January 20th, 2010, 6:26 pm, edited 1 time in total.
-
- Jr. Member
Hey Sam,
Yes indeed met socket nummer bedoel ik poortnummer. Heb zelf nog geen manier gehad om het te testen, dus laat maar weten of het werkt als je wilt!
Ingelogd blijven werk inderdaad nog niet, ik weet nog niet waar daar de bug in zit. Zal hem bovenaan m'n prioriteiten lijstje zetten en zo snel mogelijk fixen.. Weet nog niet precies wanneer, volgende week is inleverweek op m'n opleiding en moet nog behoorlijk wat doen..
I'll keep you updated!
Yes indeed met socket nummer bedoel ik poortnummer. Heb zelf nog geen manier gehad om het te testen, dus laat maar weten of het werkt als je wilt!
Ingelogd blijven werk inderdaad nog niet, ik weet nog niet waar daar de bug in zit. Zal hem bovenaan m'n prioriteiten lijstje zetten en zo snel mogelijk fixen.. Weet nog niet precies wanneer, volgende week is inleverweek op m'n opleiding en moet nog behoorlijk wat doen..
I'll keep you updated!
-
- Newbie
Hij doet het meesterlijk!
Vanaf 3G, thuis of extern netwerk, alles getest en werkt prima!
Dit is echt een all-in-one solution!
Puur nog de MB's kunnen filteren en ingelogd blijven en jij hebt echt een TOP app gemaakt waar ik al tijden naar zocht!
Nogmaals HULDE kerel!
Puur nog de MB's kunnen filteren en ingelogd blijven en jij hebt echt een TOP app gemaakt waar ik al tijden naar zocht!
Nogmaals HULDE kerel!
Hoi TimTimWachter wrote:En als je naar je 'outside' ip gaat, met daar achter ':jepoort/sabnzbd' krijg je dan wel wat? Je outside ip kun je hier chekken: http://www.mijnip.nl/Ron1978 wrote:
Vr.gr. Ron
Voor de twitteraars: jullie kunnen nu ook @WebSAB volgen voor de laatste updates rond WebSAB!
Heb statisch ip adres weer even verwijderd en in sabnzbd+ mijn dynamisch ip adres teruggezet met poortnummer erbij, hij zou hierbij geforward moeten zijn.
Mijn outside ip adres had ik inderdaad gisteren nog geprobeerd op websab in te vullen, dit werkte niet.
Ik zal ook eens kijken naar m'n firewall instellingen zat ik daarnet te bedenken, ik weet even niet uit m'n hoofd hoe deze nu staan maar wellicht dat deze nog roet in het eten gooien.
Even nog een paar vragen:
- Bedoel jij met bovenstaande opmerking dat ik mijn 'outside' ip, met daar achter ':mijn poort/sabnzbd' in een externe browser uitprobeer (bv. Safari iphone)?
- Dien je in Websab bij je ip adres nu je outside ip of interne ip in te vullen? Ik neem aan outside omdat outside nergens anders in websab vastgelegd is.
Wederom bedankt!
Vr.gr. Ron
Last edited by Ron1978 on January 21st, 2010, 3:39 am, edited 1 time in total.
-
- Jr. Member
Dankje! Ik ga zelf ook eens kijken naar WOL, is wel handig!Killer_Sam wrote: Hij doet het meesterlijk!
Nogmaals HULDE kerel!
Zoeken zal ik over een tijd gaan doen, eerst ga ik alle bugs er uit werken en dan verder met de features uitbreiden. (Heb wel plannen voor zoeken, maar daar moet ik nog een script-taal voor leren)
Met outside ip adres bedoelde ik het ip adres die je bij je provider hebt gekregen.Ron1978 wrote: Hoi Tim
Heb statisch ip adres weer even verwijderd en in sabnzbd+ mijn dynamisch ip adres teruggezet met poortnummer erbij, hij zou hierbij geforward moeten zijn.
Mijn outside ip adres had ik inderdaad gisteren nog geprobeerd op websab in te vullen, dit werkte niet.
Ik zal ook eens kijken naar m'n firewall instellingen zat ik daarnet te bedenken, ik weet even niet uit m'n hoofd hoe deze nu staan maar wellicht dat deze nog roet in het eten gooien.
Even nog een paar vragen:
- Bedoel jij met bovenstaande opmerking dat ik mijn 'outside' ip, met daar achter ':mijn poort/sabnzbd' in een externe browser uitprobeer (bv. Safari iphone)?
- Dien je in Websab bij je ip adres nu je outside ip of interne ip in te vullen? Ik neem aan outside omdat outside nergens anders in websab vastgelegd is.
Wederom bedankt!
Vr.gr. Ron
Ik bedoeld daar mee of je gewoon op je pc wel bij SABnzbd+ kan als je via je outside ip adres er naar toe surft. Verder hoef je je outside ip adres nergens in SABnzbd+ in te vullen, maar wél in WebSAB omdat mijn script bestanden naar en van jou SABnzbd+ moet kunnen schrijven/lezen.
Thx, ik ga er vanavond nog eens achteraan (zit nu op m'n werk). Outside ip adres inderdaad gisteren al geprobeerd (met :poort/sabnzbd erachter) en werkt goed, dit adres had ik ook al in WebSab ingevuld dus dat kan ook 't probleem niet zijn.
Ik kijk vanavond nog eens alles na en check even m'n firewall settings.
Keep you posted...
Ik kijk vanavond nog eens alles na en check even m'n firewall settings.
Keep you posted...
-
- Newbie
WOL is idd echt super handig. Zeer makkelijk in te stellen...TimWachter wrote:Dankje! Ik ga zelf ook eens kijken naar WOL, is wel handig!Killer_Sam wrote: Hij doet het meesterlijk!
Nogmaals HULDE kerel!
Zoeken zal ik over een tijd gaan doen, eerst ga ik alle bugs er uit werken en dan verder met de features uitbreiden. (Heb wel plannen voor zoeken, maar daar moet ik nog een script-taal voor leren)
ff MAC adres zoeken, portje open zetten en IP goed afstellen (let op dat je portforward naar ***.***.***.255 (je pc heeft namelijk als ie uit staat geen ip

Ik zat nog ff in de bron van NZBindex.nl te kijken, en vroeg me af of je niet perongeluk hier wat aan hebt:
Code: Select all
<tr>
<td class="nowrap searchblock">
Minimum grootte:
</td>
<td>
<input type="text" id="minsize" name="minsize" style="width: 50px;" value=""> MB </td>
</tr>
Oja, wat ik ook graag zou zien: Dat je net als in SABnzbd kan selecteren welke categorie het komt te staan...
En Ron:
Als je me je details van je router/modem geeft, dan zoek ik wel ff voor je uit welke instelling je moet gebruiken....
Last edited by Killer_Sam on January 21st, 2010, 7:49 am, edited 1 time in total.
Hoi Sam,
Hartelijk bedankt,
Hierbij de gegevens:
Betreft een Davolink DV-201AMR moden die ik volgens deze link op dezelfde manier heb ingesteld (met protocol TCP):
http://portforward.com/english/routers/ ... efault.htm
Mijn gegevens (hier en daar war afgesterd uiteraard):
Interne IP: 192.168.*.*
Exteren IP: 82.173.***.***
Poort: 80**
Is het verstandig een static IP aan te leggen (bv. 192.168.*.***)? Ik neem aan dat je deze dan invult onderaan de pagina van de bijgevoegde link?
Ik krijg bij serverstatus in WebSab een melding die veel op die van jou lijkt op pagina 1:
Warning: DOMDocument::load(http://**************:80**/sabnzbd/api?mode=queue&output=xml&ma_username=***********&ma_password[domdocument.load]:failed to open stream: no route to host in /home/timmypsr/domains/websab.nl/public_html/status.php on line 45
en
Warning: DOMDocument::load() [domdocument.load]: I/O warning: failed to load external entity 'http://**************:80**/sabnzbd/api?mode=queue&output=xml&ma_username=***********&ma_password in host in /home/timmypsr/domains/websab.nl/public_html/status.php on line 45
Dit heeft er uiteraard mee te maken dat m'n pc uitstaat maar ik kan me herinneren dat ik een dergelijke melding thuis ook kreeg.
Oh ja, de Port Checker onderaan in bijgevoegde link geeft aan dat de betreffende poort open staat als ik deze check op mijn dynamische IP.
Alvast bedankt voor het meekijken Sam.
Vr.gr. Ron
Hartelijk bedankt,
Hierbij de gegevens:
Betreft een Davolink DV-201AMR moden die ik volgens deze link op dezelfde manier heb ingesteld (met protocol TCP):
http://portforward.com/english/routers/ ... efault.htm
Mijn gegevens (hier en daar war afgesterd uiteraard):
Interne IP: 192.168.*.*
Exteren IP: 82.173.***.***
Poort: 80**
Is het verstandig een static IP aan te leggen (bv. 192.168.*.***)? Ik neem aan dat je deze dan invult onderaan de pagina van de bijgevoegde link?
Ik krijg bij serverstatus in WebSab een melding die veel op die van jou lijkt op pagina 1:
Warning: DOMDocument::load(http://**************:80**/sabnzbd/api?mode=queue&output=xml&ma_username=***********&ma_password[domdocument.load]:failed to open stream: no route to host in /home/timmypsr/domains/websab.nl/public_html/status.php on line 45
en
Warning: DOMDocument::load() [domdocument.load]: I/O warning: failed to load external entity 'http://**************:80**/sabnzbd/api?mode=queue&output=xml&ma_username=***********&ma_password in host in /home/timmypsr/domains/websab.nl/public_html/status.php on line 45
Dit heeft er uiteraard mee te maken dat m'n pc uitstaat maar ik kan me herinneren dat ik een dergelijke melding thuis ook kreeg.
Oh ja, de Port Checker onderaan in bijgevoegde link geeft aan dat de betreffende poort open staat als ik deze check op mijn dynamische IP.
Alvast bedankt voor het meekijken Sam.
Vr.gr. Ron
Last edited by Ron1978 on January 21st, 2010, 7:59 am, edited 1 time in total.