Zit je op MxStream / ADSL-van-KPN?
Je komt dus wel je modem uit, maar je komt met je trace/ping niet verder dan de eerste hop op het netwerk Xs4all/KPN. Dat is niet goed. Ik heb hier geen enkele verklaring voor. Zelfs als je door Xs4all bent afgesloten (bijv wegens een virusbesmetting), dan moet je verder komen en dan zou je ook alleen kunnen surfen als je de xs4all-webproxy gebruikt. En Xs4all biedt geen poortbeveiliging op ADSL-van-KPN.
Kortom: ik heb geen enkel idee. Het enige dat rest is de computer resp netwer-swap. Kan je dat doen?
Ik heb geen idee of ik op Mxstram/ADSL - van-KPN zit. Ik weet alleen dat ik xs4all als provider heb en een draadloze internetverbinding via Speedtoch. Ik ben wel helemaal terug gegaan naar mijn fabrieksinstellingen want ik kreeg van xs4all bericht dat ik een virus binnen had gekregen een trojan virus. Hier voor heb ik wel altijd SAB kunnen gebruiken ik weet alleen niet meer hoe die instellingen waren.
En ik weet niet wat je bedoeld met resp netwer-swap. Dus geen idee of ik dat kan.
Als ik in mijn wachtrij kijkt van SAB zie ik wel een kleine beweging er in zitten. Maar stelt niks voor.
Failed to connect: (10060, 'Operation timed out')
Re: Failed to connect: (10060, 'Operation timed out')
Nou, die virus-besmetting is dus de verklaring: Xs4all heeft je aansluiting in quarantaine gezet.kaka24 wrote:
Ik ben wel helemaal terug gegaan naar mijn fabrieksinstellingen want ik kreeg van xs4all bericht dat ik een virus binnen had gekregen een trojan virus. Hier voor heb ik wel altijd SAB kunnen gebruiken ik weet alleen niet meer hoe die instellingen waren.
Anyway: bel de helpdesk van Xs4all en vraag of je in quarantaine staat wegens een virusbesmetting. Zo ja, vraag dan Xs4all wat je moet doen. Ik geloof dat je zelf moet uitzoeken welk virus je hebt, en hoe je dat hebt opgelost.
Dat heeft allemaal niks met SABnzbd te maken.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Ok. Bedankt voor je hulp. Ik hoop dat dat het dan is.
Sab doet het!!!!!
Even een mailtje naar xs4all gedaan en ze mijn mijn ip-adres weer open gezet. Die zat gedeeltelijk dicht waardoor ik niet kon downloaden.
Bedankt voor alle hulp.

Even een mailtje naar xs4all gedaan en ze mijn mijn ip-adres weer open gezet. Die zat gedeeltelijk dicht waardoor ik niet kon downloaden.
Bedankt voor alle hulp.