Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Ik heb dit al eerder gepost. Ik heb 2 mappen aangemaakt.
Complete en incomplete. wanneer dit gebeurt weet ik niet, maar na een download staat er ineens een map bij Incompleet
Waar komt deze vandaan?
Geen idee.
Kun je misschien in de log file van SABnzbd kijken?
Zet het log niveau op "Debug" en start SABnzbd opnieuw op.
Daarnaa even door de log lopen (van achter naar voren) om
te zien of het aanmaken gelogged wordt.
Ik zie het niet gebeuren bij het opstarten in het Nederlands.
Dan moet je het toch volgende keer anders uitleggen / neerzetten, want jij schrijft :
TuffScout wrote:
Ik heb 2 mappen aangemaakt, Complete en incomplete.
wanneer dit gebeurt weet ik niet, maar na een download staat er ineens een map bij Incompleet
Daarom de vraag of je niet Incompleet had moeten aanmaken ;-)
Nee, SAB maakt deze map zelf aan. Ik heb dus in SAB instellingen/mappen geen Incompleet staan.
De map is: C:\Users\Centurion\Downloads\Incomplete. Dit staat ook correct bij instellingen/mappen !!!!!
In het log bestand staan niets over Incompleet. Na een download vanacht heeft SAB de map C:\Users\Centurion\Downloads\Incompleet weer ZELF aangemaakt.
Ook nog even in de SABNZBD gekeken, en daar staat ook download_dir = C:\Users\******\Downloads\Incomplete.
Bij categorieën staat geen pad of iets dergelijks.
[edit] deze nacht 1 donwload gehad, maar SAB heeft geen maap aangemaakt. Hierdoor wordt het nog lastiger. Ik blijf wel heel erg nieuwsgierig wat het is,
en hoop dat jullie het vinden. [/edit]
Ik start vannacht weer een dl, maar dan 2 om te testen.
Last edited by TuffScout on March 30th, 2011, 1:03 am, edited 1 time in total.
Heb nog eens gekeken.
Het woord "incompleet" (en "compleet") komt *nergens* voor in de files van SABnzbd.
Zelfs niet in de vertalingen.
Het zou wel een heel bizarre bug moeten zijn die"incomplete" in "incompleet" omzet...