Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Als 't niet in SABnzbd+ zit zou ik kijken naar andere download programma's zoals torrent clients, deze hebben ook dit soort functionaliteit (die het in de map Downloads gooien, want niet alleen SABnzbd+ doet dat..)
n2k wrote:
Als 't niet in SABnzbd+ zit zou ik kijken naar andere download programma's zoals torrent clients, deze hebben ook dit soort functionaliteit (die het in de map Downloads gooien, want niet alleen SABnzbd+ doet dat..)
Goed punt!
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Ja heb ik gedaan. Wordt niets vermeld over incompleet.
Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat SAB dit doet.
Mede omdat er niets anders draait qua downloads op mijn PC.
[edit] en mede omdat dit alleen gebeurt na een download met SAB. [/edit]
Probeer eens een nieuwe (andere) instance te draaien van sabnzbd, eerst met de default instellingen, als de map er niet bij komt, gebruik je de config.ini van je huidige sabnzbd instance voor de nieuwe. Stel deze nieuwe instance zo in dat het niets te maken heeft met je huidige (andere poort, installatie folder, downloadfolder, etc).
Last edited by n2k on April 15th, 2011, 4:16 am, edited 1 time in total.
TuffScout wrote:
Ook in RC2 wordt dit vreemde probleem weer vertoond. Na 2 downloads staat de map er weer bij !!! ???
Ik zou zeggen: accepteer het, en/of negeer het. Reden: het lijkt mij nou niet zo'n probleem, de analyse tot nu toe heeft niks opgeleverd, en andere, rigoreuzere methodes lijken me wat overdreven voor dit verschijnsel.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
Ik denk dat het inderdaad bij laat. Misschien is het een combinatie met windows 7.
Aangezien ik 2x per jaar toch een schone installatie doe, is het misschien wel weg.
Zo niet dan laten we het gewoon zo. Ik heb ook geen zin meer om te zoeken eerlijk gezegd.
In ieder geval bedankt voor de moeite van jullie zijde.
Het is het beste programma for sure !!!