Nieuw op deze forum en gelijk een paar vragen

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
nomko
Newbie
Newbie

Nieuw op deze forum en gelijk een paar vragen

Post by nomko »

Hallo allemaal,

Sinds heden dus een nieuwe gebruiker en gebruiker van Sabnzbd+ onder Linux (let op aan alle Windows profeten: Linux!!! ;D ). Dus al jullie goedbedoelde Windows antwoorden zullen mij niet helpen.
Bij het instellen van Sabnzbd wil ik ook de mogelijkheid hebben dat ik een email krijg als er iets aan de hand is tijdens/na het downloaden. Ik kom onder instellingen terecht bij optie Meldingen waar ik e.e.a. kan instellen.

- Moet ik voor de mailserver v/d provider de pop3 server of smtp server van Gmail opgeven?
- Werkt dit eigenlijk wel?
- wat wordt er met email sjablo(o)n(en) bedoeld?
- waar kan ik deze vinden of moet ik die zelf aanmaken?
- Als ik die zelf moet aanmaken, met welke programma kan dit?
- onder welke formaat moet ik deze sjabloon opslaan?

Ik heb een screenshot gemaakt van wat ik bedoel:
http://www.wuala.com/nomko/Share%20Fold ... 82013.jpg/

Alvast mijn dank!
Nomko
ASUS P5KPL-AM SE*Intel Core2 Quad CPU Q8200*4 GiB ram*nVidia GeForce 9500GT*Realtek RTL8101/8102E*RaLink RT2500 802.11g*Optiarc DVD-RW AD-7200A*HDD:Samsung HD501LJ/HD103SI
shypike
Administrator
Administrator

Re: Nieuw op deze forum en gelijk een paar vragen

Post by shypike »

nomko
Newbie
Newbie

Re: Nieuw op deze forum en gelijk een paar vragen

Post by nomko »

shypike wrote:Aanwijzingen voor gmail staan hier: http://wiki.sabnzbd.org/configure-notifications-0-7
Dit werkt nu! Bedankt!
ASUS P5KPL-AM SE*Intel Core2 Quad CPU Q8200*4 GiB ram*nVidia GeForce 9500GT*Realtek RTL8101/8102E*RaLink RT2500 802.11g*Optiarc DVD-RW AD-7200A*HDD:Samsung HD501LJ/HD103SI
Post Reply